Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Hitlisten
Svar #0Onlinetid
godfather
19-04-02 12:40
Hvad med noget længst tid online? Jeg lægger ud med 170000 sekunder, og er stadig på vej op :)
Svar #1Re: Onlinetid
vlx
19-04-02 12:55
Hvad med noget længst tid online? Jeg lægger ud med 170000 sekunder, og er stadig på vej op :)

Hehe jeg tror bare jeg starter en browser på serveren hvor jeg er logget ind, så burde jeg ikke ryge offline :)
Svar #2Re: Onlinetid
godfather
19-04-02 13:35

Hehe jeg tror bare jeg starter en browser på serveren hvor jeg er logget ind, så burde jeg ikke ryge offline :)

Så må det være en kombination af online tid og antal sidevisninger :)
Svar #3Re: Onlinetid
Ole_Eskimo
19-04-02 13:35
Hvis ikke det var fordi at mit esenet går ned hele tiden så havde ajg været online de 2 sidste 2 uger ..( er altid (næsten) inde på comcpuclub.dk) så så havde min onlien tid været : 1209600 =)SEC rimelig vildt
Svar #4Re: Onlinetid
Snowball
06-10-03 14:41

Så må det være en kombination af online tid og antal sidevisninger :)

Jeps, den ordner peter da bare med et script der klikker lidt rundt på siden med passende intervaller.. så vinder han nok der. =)
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked