Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0QUESTION!
Gæst
19-02-02 20:52
Sig mig... wtf foregår det?! Er netparties seriøst ved at dø ud?? Siden Connect #12 blev razzia'et har der ikke været et eneste ordenligt netparty. NetpartyEsbjerg blev ikke til noget særligt med de få stykker der ankom... Madcow reducerer deres næste party fra 400-500 pladser til 100! Og CBN aflyste helt. Det sux mega meget big time... er der stadig chance for at Connect slår lidt liv i sagerne eller er det begyndelsen på slutningen af netp?
Svar #1Re: QUESTION!
Gæst
19-02-02 21:04
he måske :))) eller måske venter de på apg lukker ned og starter op i et andet land :))
Svar #2Re: QUESTION!
Boost
19-02-02 22:48
Sig mig... wtf foregår det?! Er netparties seriøst ved at dø ud?? Siden Connect #12 blev razzia'et har der ikke været et eneste ordenligt netparty. NetpartyEsbjerg blev ikke til noget særligt med de få stykker der ankom... Madcow reducerer deres næste party fra 400-500 pladser til 100! Og CBN aflyste helt. Det sux mega meget big time... er der stadig chance for at Connect slår lidt liv i sagerne eller er det begyndelsen på slutningen af netp?

Man må jo nok konstatere at hændelserne omkring Connect 12 lige har givet ekstra ting at tage hensyn til.
For CompuClubs vedkommende regner vi bestemt ikke med at det er begyndelsen til enden - forhåbentlig nærmere begyndelsen på noget nyt.

Vi holder generalforsamling i næste uge og det er det der optager os lige nu. Når det er overstået kan vi begynde at tænke fremad på hvordan vi skal organisere det i fremtiden.
Jeg vil da forøvrigt opfordre alle til at komme til generalforsamlingen - så kan i også være med til at bestemme i hvilken retning foreningen skal søge.
Svar #3Re: QUESTION!
zox
25-02-02 19:01

Madcow bliver ved og ved... Godtnok kan vi ikke trække 500 deltagere denne gang, men vi prøver bare igen næste gang. Næste gang vi forsøger en "stort" party bliver sandsynligvis i efteråret 2002, man vi kommer med et mindre party igen til sommer.
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked