![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Hvornår ???????????????????????????????? |
| Gæst 09-02-02 15:37 | altså så ville jeg gerne vide hvornår i sådan cirka regner med et næste c# altså man kan jo bare se på netpartyesbjerg (www.esbjergnetparty.dk) de har da rejst et her i vinter ferien det synes jeg er knald godt klaret hvis man tænker på at de kun har plads til 80 menesker. jeg synes altså i skulle se at få lettet "røven" crewmembers og få sat et nyt C# sammen vi er sq da nok en hel del der gerne vil se en form for comeback hvis det altså er muligt (jeg er næsten begyndt at tvilve) |
| Svar #1 | Re: Hvornår ???????????????????????????????? |
| Boost 10-02-02 22:52 | altså så ville jeg gerne vide hvornår i sådan cirka regner med et næste c# altså man kan jo bare se på netpartyesbjerg (www.esbjergnetparty.dk) de har da rejst et her i vinter ferien det synes jeg er knald godt klaret hvis man tænker på at de kun har plads til 80 menesker. jeg synes altså i skulle se at få lettet "røven" crewmembers og få sat et nyt C# sammen vi er sq da nok en hel del der gerne vil se en form for comeback hvis det altså er muligt (jeg er næsten begyndt at tvilve) Det skal nok komme - nu er vi bare lige nødt til at ordne tingene i den rækkefølge de naturligt kommer. Vi har jo også andet at se til ;-) |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |