![]() | ||
![]() | ||
Hardware
| Svar #0 | Problemer med HP 610C |
| Gæst 15-12-01 12:34 | Hej! Jeg har en HP 610C, den kører under windows 2000 DK. Jeg har installeret den driver der er i win2k. Men når jeg skal udskrive, tager den papiret ind, og lige når den skal til at skrive stopper den. Computerene skriver så tilbage: Der er opstået en fejl ved udskrivning af dokumentent til LPT1, Enheden er ikke tilsluttet. Men det virker da underligt at den begynder at tage papiret ind, og når den så skal til at udskrive går den i stå, og skriver det der tilbage til mig... |
| Svar #1 | Re: Problemer med HP 610C |
| Fluii 15-12-01 14:17 | Har du prøvet at downloade de nyeste drivers fra www.hp.com ? Det kan også være kablet (som ikke virker sansynligt, da den har kontakt til printeren) Det mest sansynlige er nok, at det er printeren det er galt med (prøv at sætte den til en anden computer (evt. med win98) Hvis du ikke kan få den til at virke, kan du købe en DeskJet 840C (meget god printer!) til kun 800 (inc. moms og fragt) på www.itbutikken.dk |
| Svar #2 | Re: Problemer med HP 610C |
| Gæst 15-12-01 14:32 | Har du prøvet at downloade de nyeste drivers fra www.hp.com ? Hej! Tak for svaret ;-) Ja, HP laver ingen drivere, men det gør MS, da den er i win2k. Ang. kablet, så har jeg prøvet et andet, det virker heller ikke. Og den har før virket i win2k... Hvad tror du jeg kan gøre? |
| Svar #3 | Re: Problemer med HP 610C |
| Fluii 15-12-01 18:38 | Har du prøvet at koble printeren til en anden PC.. HP laver da drivere til din DeskJet 610C -> http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpdeskjet610481_swda.html |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |