Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Så fik jeg endnu et brev
clemme
01-12-01 14:47
De har droppet at rejse en sag mod mig. "de kan herefter betragte sagen som endeligt afsluttet"
Svar #1Re: Så fik jeg endnu et brev
Gæst
01-12-01 18:32
De har droppet at rejse en sag mod mig. "de kan herefter betragte sagen som endeligt afsluttet"

Hva har du betalt bøden eller ville du gå i retten??
Svar #2Re: Så fik jeg endnu et brev
clemme
01-12-01 19:13

nej jeg ville sq da ikke betale dem, skrev mit eget brev til dem hvori der stod "at jeg ikke mente jeg havde brudt loven om ophavsret til Connect#12. Hvis de havde en anden opfattelse var de velkomne til at kontakte mig og vise mig beviserne"
Svar #3Re: Så fik jeg endnu et brev
Gæst
02-12-01 09:05
Sådan et brev har jeg også sendt og fået samme svar igen. Off the hook...

nej jeg ville sq da ikke betale dem, skrev mit eget brev til dem hvori der stod "at jeg ikke mente jeg havde brudt loven om ophavsret til Connect#12. Hvis de havde en anden opfattelse var de velkomne til at kontakte mig og vise mig beviserne"
Svar #4Re: Så fik jeg endnu et brev
Gæst
03-12-01 13:25
Okay! Det er sq synd for dem der har betalt bøde! Jeg håber sq der kommer et connect 13!
Peace Out!
McNa$ty
Sådan et brev har jeg også sendt og fået samme svar igen. Off the hook...

Hva har du betalt bøden eller ville du gå! i retten??

Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked