![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Brevet er Ulovligt!!!!!!! |
| Gæst 26-11-01 10:50 | Jeg var inde på AAPG hjemmeside og fandt dette http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=188791 Artiklen i sin helhed handler om fremgangsmåden som politiet bruger ved fotofælder, men der var et enkelt citat i artiklen der fangede min opmærksomhed.... Lad mig citere: "I henhold til den europæiske menneskerettighedskonvention kan man ikke tvinge folk til at udpege sig selv som skyldige" Dette kan jo stilles i kontrast med vores sag, hvor APG vil have os til at skriver under på hvad vi har hentet!!! Der må gøres noget ved dette... Er der nogen der har mulighed for at kontakte en advokat igen, ang. brevet. Men denne gang gøre ham/hende opmærksom på menneskerettighederne??? |
| Svar #1 | Re: Brevet er Ulovligt!!!!!!! |
| McNasty 27-11-01 22:04 | Jeg var inde på AAPG hjemmeside og fandt dette Nu var jeg ikke med til connect 12, men synes du ikke lige at det går lidt for langt ud nu?? |
| Svar #2 | Re: Brevet er Ulovligt!!!!!!! |
| Gæst 28-11-01 08:34 | Hehe... der er allerede oprettet en post med denne nyhed her på siden... og den fik vist ikke ret god modtagelse... men hvad f... det er sq TOTALT I ORDEN ;o) Jeg var inde på AAPG hjemmeside og fandt dette |
| Svar #3 | Re: Brevet er Ulovligt!!!!!!! |
| Gæst 12-12-01 12:16 | de har helt ret!!!!!!!!!!!!! det brev som de har sendt er omvendt bevisbyrde som kaldes "black mailing"! skriv ikke under! Jeg var inde på AAPG hjemmeside og fandt dette |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |