![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | THE PARTY |
| Gæst 24-11-01 00:26 | Hey! Undrede mig egentlig bare over om der var nogen der havde hørt nogt om APG's planer mht. The Party... nogen af mine venner siger de også vil bust det, men er det ikke lidt for meget på en gang, selv for APG? Any news...? |
| Svar #1 | Re: THE PARTY |
| Gæst 24-11-01 09:45 | Jeg vil bare gøre dig opmærksom på, at APG elsker at bruge Stasi metoder. Så pas rigtig meget på! Og det vil lyde usandsynligt, hvis de ikke dukker op. P.s. De retter noget mod en, hvis bare man har haft en delt mappe på sin computer *suk* Hey! Undrede mig egentlig bare over om der var nogen der havde hørt nogt om APG's planer mht. The Party... nogen af mine venner siger de også vil bust det, men er det ikke lidt for meget på en gang, selv for APG? Any news...? |
| Svar #2 | Re: THE PARTY |
| Gæst 24-11-01 11:58 | Jep :-) var med til C#12, ved det desværre godt... det er totalt nederen at de prøver at tage en for ingenting. Håbede bare at der var en der ville skrive igen på tråden og sige "nej, selvfølgelig kommer de ikke! The Party bliver skide skægt og APG-frit..." men nej *suk* sådan skulle det ikke gå... Jeg vil bare gøre dig opmærksom på, at APG elsker at bruge Stasi metoder. Så pas rigtig meget på! |
| Svar #3 | Re: THE PARTY |
| Gæst 24-11-01 17:01 | tror ikke de kommer. og de er velkommene på min ftp...ps alt er lovligt på den Hey! Undrede mig egentlig bare over om der var nogen der havde hørt nogt om APG's planer mht. The Party... nogen af mine venner siger de også vil bust det, men er det ikke lidt for meget på en gang, selv for APG? Any news...? |
| Svar #4 | Re: THE PARTY |
| Gæst 26-11-01 14:51 | Hey! Undrede mig egentlig bare over om der var nogen der havde hørt nogt om APG's planer mht. The Party... nogen af mine venner siger de også vil bust det, men er det ikke lidt for meget på en gang, selv for APG? Any news...? Bestyrelsen bag The Party sidder i direkte forhandlinger med APG. Så når folk kommer til the Party vil de få retningslinier stukket i hånden, de skal skrive under på...... 2bad men sådan bliver det..... |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |