![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | jeg har besluttet at acceptere deres forlig fordi... |
| Gæst 20-11-01 00:02 | jeg er en torsk...;-). Jeg var til møde med advokaten (ham der også repræsenterer compuclub) og han havde talt med APG om derres håndsrekning. det er blevet til at advokaten ved hvad man mener at have kopieret, men det er ikke skrevet på forligsaftalen endnu. så ringer han til APG og spørger hvad de har på den pågældende person. De siger f.eks. 20 film og 40 mp3'er. Nå siger Advokaten så og ringer til personen der selv har sagt 50 film 5 spil og 200 mp3'er. hvis personen accepterer at have piratkopieret hvad AGP siger er det DETTE der bliver skrevet på forligsaftalen. Hvis AGP siger de ikke har noget går man fri.... desuden hvis man selv siger 20 mp3er og APG siger 50 mp3'er, godtager AGP sandsynligvis et forlig på 20 for at få sagen afsluttet. Benyt jer af det hvis I er i den mindste tvivl. |
| Svar #1 | Re: jeg har besluttet at acceptere deres forlig fordi... |
| Gæst 20-11-01 00:07 | jeg er en torsk...;-). Glemte lige at det heller ikke kræves at man opgiver CPR-nr. så når man har accepteret forliget kan de ikke gøre jer mere. |
| Svar #2 | Re: jeg har besluttet at acceptere deres forlig fordi... |
| Gæst 20-11-01 15:19 | Ja deres ord hmm hvis du skriver under siger du at du har lavet noget ulovligt, og så kan de slæbe dig i retten, for deres ord er ikke mere værd end en klat stor fed ulækker lort!!!!!! Jeg kender nogle venner, som har skrevet under (ikke til connect 12) som bagefter kom i retter for AGP ord holdte ikke§!!! |
| Svar #3 | Re: jeg har besluttet at acceptere deres forlig fordi... |
| Gæst 20-11-01 17:57 | jeg er en torsk...;-). Er du nu helt sikker på at det er den samme advokat som har repræsenteret CC? Bare for at der ikke skal opstå nogen tvivl så var det Poul Merrild der repræsenterede CC. Og jeg tror ikke det er ham du har snakket med da han vist først kom hjem fra ferie mandag. |
| Svar #4 | Re: jeg har besluttet at acceptere deres forlig fordi... |
| Gæst 21-11-01 13:36 | jeg er en torsk...;-). ok du har ret det er ikke han. det er ham der Jørgen et eller andet de snakkede med først. |
| Svar #5 | Re: jeg har besluttet at acceptere deres forlig fordi... |
| Gæst 22-11-01 09:35 | Det lyder lidt mærkelig, da det er en kontrakt af en art, de har lavet! Kan dine venner så ikke anklage APG for kontraktbrud? Ja deres ord hmm hvis du skriver under siger du at du har lavet noget ulovligt, og så kan de slæbe dig i retten, for deres ord er ikke mere værd end en klat stor fed ulækker lort!!!!!! |
| Svar #6 | Re: jeg har besluttet at acceptere deres forlig fordi... |
| Gæst 23-11-01 09:56 | Nop det har de prøvet, og det hjæølper ikke |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |