![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Nyt brev fra APG. |
| zuzezimzulze 17-11-01 11:08 | Juhuuuuuu jeg har modtaget nyt brev fra APG. Jaaaa, nu er vi alle glade...NOT. En af de nærmeste dage sender de endnu et brev til folk de måske vil kræver et stort erstatnings beløb af og måske en retsag. De vil sende det til 50 folk som de har meget på. De vil sende en kopi af bevis materialet med. Så kan folk se i hvilken situation de er i. Så må de jo bare vente og se hvem de 50 personer er. Der står noget om at nogle folk har misforstået brevet og deslige. Men de folk der modtager brevet finder selv ud af hvad der står. |
| Svar #1 | Re: Nyt brev fra APG. |
| Gæst 19-11-01 13:14 | Jeg var desværre en af dem der fik brev her mandag morgen og erstatningen er på det lille netter beløb af næsten 90000! De er nogle svin AGP men jeg er jo næsten tvunget til at skrive under på det skide brev! FUCK DEM! Jeg er en fattig mand det næste år! Tak for et fedt træf ind til de fuck hoveder kom! Ses nok aldrig mer! Juhuuuuuu jeg har modtaget nyt brev fra APG. |
| Svar #2 | Re: Nyt brev fra APG. |
| Gæst 19-11-01 15:14 | Det var da vildt meget, at forlange, kan du please fortelle bare helt annonym, hvor meget du har lavet ude til connect? Jeg har dyb sompati for dig, og may God him self bles you, and help you For du er en af vores egne! Held og lykke Jeg var desværre en af dem der fik brev her mandag morgen og erstatningen er på det lille netter beløb af næsten 90000! |
| Svar #3 | Re: Nyt brev fra APG. |
| zuzezimzulze 19-11-01 15:49 | Det var da vildt meget, at forlange, kan du please fortelle bare helt annonym, hvor meget du har lavet ude til connect? Jeg må sige det er meget surt for dig. Jeg har selv fået et brev hvor der står at jeg skal betale den nettesum af 20.000,- Men så vidt jeg kan læse er de 10.000,- beløbet som at har kopieret/distribueret for og de sidste 10.000,- er det beløb som tabt for tjenst. Nu skal jeg bare finde et sted at låne penge, da jeg ikke ejer en rød reje. Jeg føler med dig. Zuzezimzulze |
| Svar #4 | En Sorgens Dag for Alle |
| Gæst 19-11-01 16:20 | Sorgen har i dag lagt en sort skygge over den danske land, og især den danske netparty scene. Jeg Føler med Jer! Jeg vil dog gerne høre om I vil fortælle nok, om hvilke beviser de har mod jer! |
| Svar #5 | Re: En Sorgens Dag for Alle |
| Gæst 19-11-01 22:09 | Det er da noget værre pis, men jeg er også lidt intereseret i hvad i har lavet, jer som de har klare beviser imod, er det fordi i har haft FTP servere eller er i bare helt almindelige "næsten" uskyldige folk som jeg selv??? jeg har ikke fået noget endnu om klare beviser, men man ved jo aldrig om man er med i deres 2. runde! Sorgen har i dag lagt en sort skygge over den danske land, og især den danske netparty scene. Jeg Føler med Jer! |
| Svar #6 | Re: En Sorgens Dag for Alle |
| zuzezimzulze 19-11-01 22:29 | Det er da noget værre pis, men jeg er også lidt intereseret i hvad i har lavet, jer som de har klare beviser imod, er det fordi i har haft FTP servere eller er i bare helt almindelige "næsten" uskyldige folk som jeg selv??? jeg har ikke fået noget endnu om klare beviser, men man ved jo aldrig om man er med i deres 2. runde! Du vil gerne vide det. VI har kørt en ftp hvilket med diverse ss har bestemt en bøde. |
| Svar #7 | Re: En Sorgens Dag for Alle |
| Gæst 05-04-04 10:51 | Mange af de bøder der er blevet slynget ud er til folk som har brugt Direct Connect vh Mee |
| Svar #8 | Re: En Sorgens Dag for Alle |
| vlx 05-04-04 15:01 | Mange af de bøder der er blevet slynget ud er til folk som har brugt Direct Connect heheh du har set at det er en 3 år gamle tråd du har svaret på :) --- Fordi jeg kan |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |