|
| Svar #0 | Du må ikke skrive under ... |
|
Gæst 06-11-01 14:01 | Ehm jeg var inde og snakke med en advokat igår (mandag d. 6 november) og han anbefalede at alle folk skulle lade være med at skrive under, ligemeget hvor meget de havde lavet ... Han sagde yderligere at APG ville få yderst svært ved at dømme uskyldige som skyldige hvis der skulle komme en sag ud af det, på det grundlag at lovgivningen var utroligt rodet og umulig at finde rundt i når det gjaldt ophavsret ... ! Mit råd til alle jer derude : Så længe politiet ikke er indblandet i en sådan sag så LAD VÆR MED AT SKRIVE UNDER ! ! ! Du vil blive stemplet for evigt og du kan måske rissikere at blive opsøgt privat senere, og så bliver det straks mere seriøst end det i forvejen er ! Hvis du skriver under på den seddel vil det oven i købet kunne bruges imod dig i anden sammenhæng, samt det er nemmere for APG at få en ransagelseskendelse hvis dit navn/ nick står nævnt på en liste over tilmeldte til et net-party ! Husk det kan også medvirke til senere at lave en sag mod dig hvor de med begrundet mistanke kan ransage hele dit hus ! Og tro mig, de skal sq nok finde et eller andet som ikke er helt lovligt ... (Det har alle jo, eller ?)
Det var bare lige min(e) mening(er) / synspunkt(er)!
GL 2 ya All //KlågeÅge |
|
| Svar #1 | Re: Du må ikke skrive under ... |
|
2nzane4u 06-11-01 14:54 | Det er jeg med på !!!!! er i andre det ? Ehm jeg var inde og snakke med en advokat igår (mandag d. 6 november) og han anbefalede at alle folk skulle lade være med at skrive under, ligemeget hvor meget de havde lavet ... Han sagde yderligere at APG ville få yderst svært ved at dømme uskyldige som skyldige hvis der skulle komme en sag ud af det, på det grundlag at lovgivningen var utroligt rodet og umulig at finde rundt i når det gjaldt ophavsret ... ! Mit råd til alle jer derude : Så længe politiet ikke er indblandet i en sådan sag så LAD VÆR MED AT SKRIVE UNDER ! ! ! Du vil blive stemplet for evigt og du kan måske rissikere at blive opsøgt privat senere, og så bliver det straks mere seriøst end det i forvejen er ! Hvis du skriver under på den seddel vil det oven i købet kunne bruges imod dig i anden sammenhæng, samt det er nemmere for APG at få en ransagelseskendelse hvis dit navn/ nick står nævnt på en liste over tilmeldte til et net-party ! Husk det kan også medvirke til senere at lave en sag mod dig hvor de med begrundet mistanke kan ransage hele dit hus ! Og tro mig, de skal sq nok finde et eller andet som ikke er helt lovligt ... (Det har alle jo, eller ?)
GL 2 ya All //KlågeÅge |
|
| Svar #2 | Re: Du må ikke skrive under ... |
|
Gæst 06-11-01 15:22 | Ja... det lyder helt fint... Det er jeg med på !!!!! er i andre det ?
Ehm jeg var inde og snakke med en advokat igår (mandag d. 6 november) og han anbefalede at alle folk skulle lade være med at skrive under, ligemeget hvor meget de havde lavet ... Han sagde yderligere at APG ville få yderst svært ved at dømme uskyldige som skyldige hvis der skulle komme en sag ud af det, på det grundlag at lovgivningen var utroligt rodet og umulig at finde rundt i når det gjaldt ophavsret ... ! Mit råd til alle jer derude : Så længe politiet ikke er indblandet i en sådan sag så LAD VÆR MED AT SKRIVE UNDER ! ! ! Du vil blive stemplet for evigt og du kan måske rissikere at blive opsøgt privat senere, og så bliver det straks mere seriøst end det i forvejen er ! Hvis du skriver under på den seddel vil det oven i købet kunne bruges imod dig i anden sammenhæng, samt det er nemmere for APG at få en ransagelseskendelse hvis dit navn/ nick står nævnt på en liste over tilmeldte til et net-party ! Husk det kan også medvirke til senere at lave en sag mod dig hvor de med begrundet mistanke kan ransage hele dit hus ! Og tro mig, de skal sq nok finde et eller andet som ikke er helt lovligt ... (Det har alle jo, eller ?)
GL 2 ya All //KlågeÅge |
|
| Svar #3 | Re: Du må ikke skrive under ... |
|
Gæst 06-11-01 15:47 | Godt der er nogen der tager noget initiativ, jeg skal også have et møde med advokat, der har noget erfaring indenfor it-ret. Det er godt at høre flere advokaters meninger. Ehm jeg var inde og snakke med en advokat igår (mandag d. 6 november) og han anbefalede at alle folk skulle lade være med at skrive under, ligemeget hvor meget de havde lavet ... Han sagde yderligere at APG ville få yderst svært ved at dømme uskyldige som skyldige hvis der skulle komme en sag ud af det, på det grundlag at lovgivningen var utroligt rodet og umulig at finde rundt i når det gjaldt ophavsret ... ! Mit råd til alle jer derude : Så længe politiet ikke er indblandet i en sådan sag så LAD VÆR MED AT SKRIVE UNDER ! ! ! Du vil blive stemplet for evigt og du kan måske rissikere at blive opsøgt privat senere, og så bliver det straks mere seriøst end det i forvejen er ! Hvis du skriver under på den seddel vil det oven i købet kunne bruges imod dig i anden sammenhæng, samt det er nemmere for APG at få en ransagelseskendelse hvis dit navn/ nick står nævnt på en liste over tilmeldte til et net-party ! Husk det kan også medvirke til senere at lave en sag mod dig hvor de med begrundet mistanke kan ransage hele dit hus ! Og tro mig, de skal sq nok finde et eller andet som ikke er helt lovligt ... (Det har alle jo, eller ?)
GL 2 ya All //KlågeÅge |
|
| Svar #4 | Re: Du må ikke skrive under ... |
|
Gæst 07-11-01 06:27 | Sounds good to me ps.godt initiativ Ja... det lyder helt fint...
Det er jeg med på !!!!! er i andre det ?
Ehm jeg var inde og snakke med en advokat igår (mandag d. 6 november) og han anbefalede at alle folk skulle lade være med at skrive under, ligemeget hvor meget de havde lavet ... Han sagde yderligere at APG ville få yderst svært ved at dømme uskyldige som skyldige hvis der skulle komme en sag ud af det, på det grundlag at lovgivningen var utroligt rodet og umulig at finde rundt i når det gjaldt ophavsret ... ! Mit råd til alle jer derude : Så længe politiet ikke er indblandet i en sådan sag så LAD VÆR MED AT SKRIVE UNDER ! ! ! Du vil blive stemplet for evigt og du kan måske rissikere at blive opsøgt privat senere, og så bliver det straks mere seriøst end det i forvejen er ! Hvis du skriver under på den seddel vil det oven i købet kunne bruges imod dig i anden sammenhæng, samt det er nemmere for APG at få en ransagelseskendelse hvis dit navn/ nick står nævnt på en liste over tilmeldte til et net-party ! Husk det kan også medvirke til senere at lave en sag mod dig hvor de med begrundet mistanke kan ransage hele dit hus ! Og tro mig, de skal sq nok finde et eller andet som ikke er helt lovligt ... (Det har alle jo, eller ?)
GL 2 ya All //KlågeÅge |
|
| Svar #5 | Re: Du må ikke skrive under ... |
|
Gæst 07-11-01 08:21 | Sejt nok... under overfladen er de altså rimelig presset mht. at bevise noget i en retsag? Det håber jeg! Jeg lader i hvertfald vær' med at underskrive nu hvor du har fundet ud af det... :-) Ehm jeg var inde og snakke med en advokat igår (mandag d. 6 november) og han anbefalede at alle folk skulle lade være med at skrive under, ligemeget hvor meget de havde lavet ... Han sagde yderligere at APG ville få yderst svært ved at dømme uskyldige som skyldige hvis der skulle komme en sag ud af det, på det grundlag at lovgivningen var utroligt rodet og umulig at finde rundt i når det gjaldt ophavsret ... ! Mit råd til alle jer derude : Så længe politiet ikke er indblandet i en sådan sag så LAD VÆR MED AT SKRIVE UNDER ! ! ! Du vil blive stemplet for evigt og du kan måske rissikere at blive opsøgt privat senere, og så bliver det straks mere seriøst end det i forvejen er ! Hvis du skriver under på den seddel vil det oven i købet kunne bruges imod dig i anden sammenhæng, samt det er nemmere for APG at få en ransagelseskendelse hvis dit navn/ nick står nævnt på en liste over tilmeldte til et net-party ! Husk det kan også medvirke til senere at lave en sag mod dig hvor de med begrundet mistanke kan ransage hele dit hus ! Og tro mig, de skal sq nok finde et eller andet som ikke er helt lovligt ... (Det har alle jo, eller ?)
GL 2 ya All //KlågeÅge |
|
|