Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0advokat kikker på brevet
Gæst
02-11-01 21:10
Jeg gå ud fra at jeg i starten af næste uge vil få en advokat til at kikke på brevet. En af de gode danske advokater vi har her hjemme(Det er i hvert fald hvad jeg har fået at vide). Jeg skal nok fortælle hvad advokaten siger hvis det lykkes at komme i kontakt med den advokat.
Svar #1Re: advokat kikker på brevet
Gæst
03-11-01 12:06
Jeg gå ud fra at jeg i starten af næste uge vil få en advokat til at kikke på brevet. En af de gode danske advokater vi har her hjemme(Det er i hvert fald hvad jeg har fået at vide). Jeg skal nok fortælle hvad advokaten siger hvis det lykkes at komme i kontakt med den advokat.

Jeg har også tænkt på at få en advokat til at kikke på brevet, men det er der vel ingen grund til hvis du gør det.

Jeg må ærlig indrømme at jeg er lidt klam ved denne her situation.
Jeg kan godt se det latterlige med at man skal melde sig slev, og det lugter rigtig meget af at de ikke har en skid beviser.
Men på den anden side, hvis de har beviser, så kan man risikere at bøden bliver 6 gange større og det er ikke så fedt med SU.

I ørste omgang lader jeg ihvertflad brevet ligge, så må vi se hvad der sker (Håber det ender med at blive brugt til at tænde op i brændeovnen med)
Svar #2Re: advokat kikker på brevet
Gæst
03-11-01 17:46
Lder godt, men gør det hurtigst muglig, dette her går mig virkelig på nerverne. *bange* Så gør det venligst mandag. Plz.

Svar #3Re: advokat kikker på brevet
zuzezimzulze
03-11-01 19:36
Lder godt, men gør det hurtigst muglig, dette her går mig virkelig på nerverne. *bange* Så gør det venligst mandag. Plz.

Jeg vil da selvfølgelig gøre det så hurtigt så muligt. Det går også mig extremt meget på nerverne.
Svar #4Re: advokat kikker på brevet
Gæst
05-11-01 11:47
Hey Zuze! Har du fundet ud af noget med advokaten? Btw har ZiM og dig det godt??
Tombz!

Jeg vil da selvfølgelig gøre det så hurtigt så muligt. Det går også mig extremt meget på nerverne.
Svar #5Re: advokat kikker på brevet
zuzezimzulze
06-11-01 00:22
Hey Zuze! Har du fundet ud af noget med advokaten? Btw har ZiM og dig det godt??
Tombz!

Har du icq eller mail? hehe
Jeg skulle i løbet af tirsdag har en advokat til at kigge på det. Men det er fordi det skal gå igennem min stedfar som kender advokaten. og han glemte brevet idag(Mandag). Men jeg håber at advokaten for kigget på det i løbet af tirsdagen.
Svar #6Re: advokat kikker på brevet
Gæst
06-11-01 09:58
Jep... du kan email mig på shortstuphph@hotmail.com med dit ICQ nr hvis du vil. Jeg vil i hvertfald (ligesom alle andre) gerne underrettes når advokaten har set på det brev... btw har jeg fundet ud af hvem Martha Christensen er! LOL! Fik 9 for den stil jeg skrev til Connect...

Har du icq eller mail? hehe
Jeg skulle i løbet af tirsdag har en advokat til at kigge på det. Men det er fordi det skal gå igennem min stedfar som kender advokaten. og han glemte brevet idag(Mandag). Men jeg håber at advokaten for kigget på det i løbet af tirsdagen.[/quote]
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked