![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Stop..... |
| Acrosomolius 02-11-01 20:49 | I skal ikke skrive noget overhovedet... Det dummeste i kan gøre er at skrive tilbage "Jeg har ikke pirat-kopieret.. Slet ikke!". Så kan de nemlig, i såfald at de kan bevise at i har, give jer et større erstatningskrav, fordi i har "løjet". Men lad være med at sende brevet tilbage. Hvis Jubii sendte et brev til alle hustande i Danmark, hvori de spurgte om i benyttede deres side som startside, ville i så også besvare det? De kan ikke kræve at i svarer på brevet. og hvis de har skrevet til folk der bare er brugere på denne side og/eller har været til tidligere Connect's må det da være muligt at sagsøge dem eller noget? for det kan ikke være lovligt.. Til slut vil jeg lige nævne at vi sikkert får trykt nogle geniale t-shirt, sorte med en hvid tekst; "Hej, jeg er netpirat, hvis du ser mig løbe, så tag dine cd'er og følg med". Synes selv de kunne være geniale til The Party o.lign. Med venlig hilsen Troels Thomsen |
| Svar #1 | Re: Stop..... |
| Acrosomolius 02-11-01 20:52 | Glemte lige noget... Screenshots kan ikke være gyldige, da det er nemt at producere disse selv, alternativt som et modangreb hvis de skulle bruge det som bevismateriale kan man selv fremstille et screenshot hvor man downloader MP3 fra ftp.antipirat.dk bare så de ved det kan lade sig gøre at manipulere med. |
| Svar #2 | Re: Stop..... |
| Gæst 02-11-01 21:15 | I skal ikke skrive noget overhovedet... Det dummeste i kan gøre er at skrive tilbage "Jeg har ikke pirat-kopieret.. Slet ikke!". Så kan de nemlig, i såfald at de kan bevise at i har, give jer et større erstatningskrav, fordi i har "løjet". hæhæ. Jeg vil gerne bestille 2 af de t-shirts(De skal være af god kvalitet) hæhæ |
| Svar #3 | Re: Stop..... |
| Gæst 02-11-01 21:49 | Sådan en t-shit vil jeg sku også have, kender du et sted hvor man kan få sådan en lavet!!! I skal ikke skrive noget overhovedet... Det dummeste i kan gøre er at skrive tilbage "Jeg har ikke pirat-kopieret.. Slet ikke!". Så kan de nemlig, i såfald at de kan bevise at i har, give jer et større erstatningskrav, fordi i har "løjet". |
| Svar #4 | Re: Stop..... |
| Acrosomolius 02-11-01 21:50 | Jeg er ved at undersøge det, finder ud af noget til imorgen, får bestilt et stort lager hjem, og laver en side man kan bestille fra! |
| Svar #5 | Re: Stop..... |
| Gæst 02-11-01 22:31 | Sådane T.shirts, det ville da være for sejt!!!, håber bare ikke at de dumme APG vil kikke efter folk, der så bestille sådan nogle, erfaring af, at man aldrig ved hvad AGP for lyst til! Jeg er ved at undersøge det, finder ud af noget til imorgen, får bestilt et stort lager hjem, og laver en side man kan bestille fra! |
| Svar #6 | Re: Stop..... |
| Acrosomolius 02-11-01 23:38 | Bare fordi man har en sådan t-shirt på kan det jo ikke bevise at man er pirat... (prøver at finde på nogle sammenligninger, men kan ikke komme på nogen *øv*) Men de kan ikke bevise noget udfra din "tøjsmag", og prøver de på det, overtræder de grundloven (ytringsfriheden og religionsfrihed) |
| Svar #7 | Re: Stop..... |
| Gæst 03-11-01 12:14 | Hehe... fed t-shirt. . men.. der skal da stå: I'm a Netpirate if you see me running take your cd's with you and try to keep up bare min mening =) .. synes det lyder lidt bedre.. og der kommer jo oxo andre end danskere til thep party ;) btw.. Hva farve skal den være ? sort ville være fed.. men der kan man bare se svedpletterne ;) Bare fordi man har en sådan t-shirt på kan det jo ikke bevise at man er pirat... |
| Svar #8 | Re: Stop..... |
| Gæst 03-11-01 15:32 | Lol!! Det lyder sq godt... hvis bare alle til The Party rendte rundt i sådan nogle... det ville være skide griner! Respekt til humour'en. Hehe... fed t-shirt. . men.. der skal da stå: |
| Svar #9 | Re: Stop..... |
| Gæst 06-11-01 08:37 | Fed ide jeg bestiller gerne af dig Troels. |
| Svar #10 | Re: Stop..... |
| 2nzane4u 06-11-01 14:48 | Ja men deres Screenshots er gyldig en mån efter deres eftersøgning det står der i loven ! Glemte lige noget... |
| Svar #11 | Re: Stop..... |
| Gæst 06-11-01 17:54 | Pris??? Stie til Bestilling:???? LOL |
| Svar #12 | Re: Stop..... |
| Gæst 06-11-01 17:58 | Det er altså derfor APG er i sådan en fart til at uddele breve/bøder/trusler osv? Ja men deres Screenshots er gyldig en mån efter deres eftersøgning det står der i loven ! |
| Svar #13 | Re: Stop..... |
| Gæst 07-11-01 10:26 | Står det sådan meget klart i loven??? ville det ikke være muligt at få det bekræftet af nogle "kloge hoveder" ??? Det er altså derfor APG er i sådan en fart til at uddele breve/bøder/trusler osv? |
| Svar #14 | Re: Stop..... |
| Acrosomolius 07-11-01 13:20 | Er stadig ikke sikker på at det holder! De kan bruges for at få fogedretten til at beslaglægge andet bevismateriale, men i en retsag er de vidst ikke, derfor skal de have MEGET klare beviser på at indholdet lå på harddiskene! Mvh Troels |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |