Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0ALLE SAMMEN GÅ I PANiiiiiiiiiiiiiiiiiiiK
Gæst
01-11-01 20:08
GÅÅÅÅ I PANIIIIIIIk !!!!!!
jeg vil ikke hæfte for bøder og andet pis og lort... for resten af mit liv (det bliver ikke ret langt hvis jeg for en bøde)
Min søster slår mine tænder ud min far snupper mine øjne katen tar' tæerne og mor ja ..... hun sagde noget om hængning...
(jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv ) såååd det eneste jeg kan finde på er " PAAAAANIIIIIIIIIIIIIIIIIIk !!!!!!!
........GÅ I PAAAAAAAnIIIIIIIIIIIIIIIIk !!!!!!
(hehe)
Svar #1Re: ALLE SAMMEN GÅ I PANiiiiiiiiiiiiiiiiiiiK
Gæst
01-11-01 20:13
ik sjovt :/

jeg vil ikke hæfte for bøder og andet pis og lort... for resten af mit liv (det bliver ikke ret langt hvis jeg for en bøde)
Min søster slår mine tænder ud min far snupper mine øjne katen tar' tæerne og mor ja ..... hun sagde noget om hængning...
(jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv ) såååd det eneste jeg kan finde på er " PAAAAANIIIIIIIIIIIIIIIIIIk !!!!!!!
(hehe)
Svar #2Re: ALLE SAMMEN GÅ I PANiiiiiiiiiiiiiiiiiiiK
Gæst
01-11-01 23:00
Kan du bare ikke fatte alvorligheden i den sag! og lad da for F..... være med at tage pis på det hvis du ikke vil have´resten af forsamlingen opå nakken og jeg syntes det er for latterligt skide fraggel!!!

(hehe)
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked