Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0FÆLLES ADVOKAT.
Gæst
01-11-01 12:52
Jeg tror en god ide ville være at vælge en lille gruppe deltagere ud som ved hvad de laver og så opsøge en advokat. I første omgang bare lige for at høre ad om vores rettigheder og hvordan sagen mod os ser ud. Det er i hvertfald bedre end at vi alle sammen er forvirret og bare gengiver ting vi har hørt. Så er der mere orden på tingene og det hjælper os væk fra det image at vi "bare" er nogle forvirret unge som ikke ved den skid.
Svar #1DELTAG!
Gæst
01-11-01 14:24
Jeg har oprettet denne e-mail adresse:
AAPG@Dippel.dk

På denne adresse kan man indsende en kontaktform og tilmeldelse til gruppen imod APG.
Ønsker du at deltage som "leder" bedes du skrive det i mailen.

Jeg gør opmærksom på at jeg ikke personligt deltager som "leder" i gruppen, men sørger for at kigge de emails der kommer ind, igennem. Og finder jeg en frivillig leder iblandt dem, giver jeg login-informationerne til vedkommende, som derefter kan organisere hvad der fremefter skal ske.

Jeg tror en god ide ville være at vælge en lille gruppe deltagere ud som ved hvad de laver og så opsøge en advokat. I første omgang bare lige for at høre ad om vores rettigheder og hvordan sagen mod os ser ud. Det er i hvertfald bedre end at vi alle sammen er forvirret og bare gengiver ting vi har hørt. Så er der mere orden på tingene og det hjælper os væk fra det image at vi "bare" er nogle forvirret unge som ikke ved den skid.
Svar #2VIGTIGT!!!
Gæst
01-11-01 21:29
Det er vigtigt at du i mailen skriver en metode du kan kontaktes på, da alle e-mails overdrages til lederen, når denne er fundet, og han/hende skal dermed have mulighed for at kontakte jer.

Jeg har oprettet denne e-mail adresse:
AAPG@Dippel.dk

På denne adresse kan man indsende en kontaktform og tilmeldelse til gruppen imod APG.
Ønsker du at deltage som "leder" bedes du skrive det i mailen.

Jeg gør opmærksom på at jeg ikke personligt deltager som "leder" i gruppen, men sørger for at kigge de emails der kommer ind, igennem. Og finder jeg en frivillig leder iblandt dem, giver jeg login-informationerne til vedkommende, som derefter kan organisere hvad der fremefter skal ske.

Svar #3Re: VIGTIGT!!!
Gæst
03-11-01 12:27
Hvad skal vi med det pis ?
Vi holder os til den officielle støtteforening !
Svar #4Re: VIGTIGT!!!
Gæst
06-11-01 13:23
Støtteforeningen er ikke for deltagere til Connect#12.
Støtteforeningen er til for at sikre danske netparties...
AAPG er til for at sikre de enkelte deltageres rettigheder, og til for at bekæmpe APG.

Hvad skal vi med det pis ?
Vi holder os til den officielle støtteforening !
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked