![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Har nogen af jer modtaget brevet/bøden? |
| Gæst 31-10-01 18:29 | Er der nogle af jer som har fået brevet/bøden med posten i dag?? Btw synes jeg at det er en god ide med en fælles advokat. Måske viser det en mere organiseret side af os, så forstår de måske at vi ikke er så forvirret, bange og lette at knække som de havde regnet med- altså når vi står sammen. |
| Svar #1 | Re: Har nogen af jer modtaget brevet/bøden? |
| No Name 31-10-01 21:19 | Jeg synes også at det er en god ide med en fælles advokat!!! |
| Svar #2 | Re: Har nogen af jer modtaget brevet/bøden? |
| No Name 31-10-01 21:21 | Jeg synes også at det er en god ide med en fælles advokat!!! Men er der nogle der har fået brevet med posten???!!!! |
| Svar #3 | Re: Har nogen af jer modtaget brevet/bøden? |
| Gæst 31-10-01 22:16 | Er der nogle af jer som har fået brevet/bøden med posten i dag?? Btw synes jeg at det er en god ide med en fælles advokat. Måske viser det en mere organiseret side af os, så forstår de måske at vi ikke er så forvirret, bange og lette at knække som de havde regnet med- altså når vi står sammen. BTW!!! Jeg vil gerne bede folk som har noget at sige om vores fællesadvokat, om at poste deres besked under "Hvad med en fælles advokat???" Det gør tingene lidt mere overskuelige!!! |
| Svar #4 | Re: Har nogen af jer modtaget brevet/bøden? |
| Gæst 01-11-01 08:11 | Jeg synes også at det er en god ide med en fælles advokat!!! Not Yet !! |
| Svar #5 | Re: Har nogen af jer modtaget brevet/bøden? |
| Gæst 02-11-01 11:08 | Er der nogle af jer som har fået brevet/bøden med posten i dag?? Btw synes jeg at det er en god ide med en fælles advokat. Måske viser det en mere organiseret side af os, så forstår de måske at vi ikke er så forvirret, bange og lette at knække som de havde regnet med- altså når vi står sammen. Prøv lige at være stolt over dit nye topic! |
| Svar #6 | Re: Har nogen af jer modtaget brevet/bøden? |
| Gæst 02-11-01 13:52 | Jeg synes også at det er en god ide med en fælles advokat!!! Jeg har lige modtaget det her i dag..... men jeg har ikke tænkt mig at skrive under.... |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |