![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Hvis alle skider på det brev og fjerner deres hd og netkort.... |
| Gæst 30-10-01 17:58 | Skal vi ikke bare alle lade være med at sende det brev tilbage? og bare fjerne vores hd og netkort hvis de vil besøge os.... ok? |
| Svar #1 | Re: Hvis alle skider på det brev og fjerner deres hd og netkort.... |
| Gæst 30-10-01 19:08 | Skal vi ikke bare alle lade være med at sende det brev tilbage? og bare fjerne vores hd og netkort hvis de vil besøge os.... tja.. det lyder som en god ide! |
| Svar #2 | Re: Hvis alle skider på det brev og fjerner deres hd og netkort.... |
| Gæst 30-10-01 21:37 | øv. jeg har et onboard netkort! hvordan kan det fikses? |
| Svar #3 | Re: Hvis alle skider på det brev og fjerner deres hd og netkort.... |
| Gæst 30-10-01 21:58 | Skal vi ikke bare alle lade være med at sende det brev tilbage? og bare fjerne vores hd og netkort hvis de vil besøge os.... No offense.. Men lad os nu sige at en person begår et butikstyveri.. Han bliver optaget på et kamera.. Han får en masse ting med sig, men da politiet dukker op på hans bopæl har han skilt sig af med tyvekosterne... Det er lidt samme måde vi har her.. Jeg vil ikke dømme dig under nogen omstændigheder, men man bliver også nødt til at se tingene fra den seriøse side.. Håber du forstår.. Så tager vi eksemplet fra partyet.. Folk downloader warez -> Fogeden kommer og snupper serveren hvor der er "optagelser" af hhv. IP og Mac adresse på netkortet.. De finder ud af hvor personen har siddet, og derved fås alle andre oplysninger.. De opsøger dig og så opstår problemet.. Med andre ord.. Du skader kun og kun DIG SELV ved at smide HDD og/eller netkort af H-til.. Jeg var ikke selv med til Connect #12 så jeg kan ikke sige hvordan tingene er foregået, og vil bestemt ikke dømme nogen, bare lidt kolde facts. Jeg føler med alle fra Connect #12 partyet. |
| Svar #4 | Re: Hvis alle skider på det brev og fjerner deres hd og netkort.... |
| Gæst 30-10-01 23:17 | "optagelser" af hhv. IP og Mac adresse på netkortet. hvis du tager dit netkort ud? Skal vi ikke bare alle lade være med at sende det brev tilbage? og bare fjerne vores hd og netkort hvis de vil besøge os.... |
| Svar #5 | Re: Hvis alle skider på det brev og fjerner deres hd og netkort.... |
| Gæst 31-10-01 09:07 | øv. jeg har et onboard netkort! hvordan kan det fikses? Man tager en stor hammer, og slår til!!!!!!!!!!¡ Og væk er dit netkort.... |
| Svar #6 | Re: Hvis alle skider på det brev og fjerner deres hd og netkort.... |
| Gæst 31-10-01 18:11 | der er "optagelser" af hhv. IP og Mac adresse på netkortet.. Nu har de sandsynligvis ikke mac adresserne, da vi ikke kørte DHCP, (correct me if I'm wrong.) Men selvom hvis de skulle have min ip og mac, så ved de stadigt ikke hvad jeg har hentet over netværket, eller bare spillet, for da skal de jo ind og se i den enkelte logfil på hver enkelt (ftp)server... Og mig bekendt tog APG kun 3 computere hvor folk havde delt filer via windows, og så webside serveren hvor ftplisten lå... og så har de altså absolut ingen ting på nogen andre end ejerne af de 3 computere, og muligvis (og jeg siger muligvis for jeg ved ikke hvor detaljeret den ftpliste var) også ejerne af ftp'erne... Rufus... |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |