![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Er der andre end mig, der synes at det her er uhyggeligt! |
| Gæst 30-10-01 10:05 | Jeg vil gerne høre, om der er andre end mig der synes at det her er uhyggeligt! For det første vil jeg sige, at jeg ikke skriver under på noget, før jeg har set et astatnings krav! jeg har ingen indkomst eller su eller noget, jeg har ikke råd til at betale noget som helst :( Hvad gør vi, for at undgå at få en bøde!!! |
| Svar #1 | Re: Er der andre end mig, der synes at det her er uhyggeligt! |
| Gæst 30-10-01 10:48 | Syntes også at det er uhyggeligt. På forhånd dømmer AntiPiratGruppen allesammen, som har været med til Connect 12. Fogedens rapport kommer først om nogle dag, og det er derfor ret tankevækkende at de allerede nu begynder at sende brevene ud til tildagerne. Ifølge den Danske lovgivning er man uskyldig indtil modsat er bevidst, hvilket jeg ikke syntes at AntiPiratGruppen følger!!!! Men hvad ved jeg om det??? Selvfølgelig skal APG være aktiv i kampen mod piratkopiering, men deres metoder er skræmmende. Nu mod vi se hvad forliget indebærer og om der vil komme til at stå noget på ens straffeattest! Hvis der gør det, vil jeg modsætte mig ethvert krav uden en retsag!!!! Hvis bøde ligger ned omkring 1000 - 2000 kr kan det faktisk ikke svare sig at kæmpe imod AGP, da det vil koste alt for mange penge er kører en retsag, selv om man er uskyldig! |
| Svar #2 | Re: Er der andre end mig, der synes at det her er uhyggeligt! |
| Gæst 30-10-01 11:19 | Syntes også at det er uhyggeligt. På forhånd dømmer AntiPiratGruppen allesammen, som har været med til Connect 12. Fogedens rapport kommer først om nogle dag, og det er derfor ret tankevækkende at de allerede nu begynder at sende brevene ud til tildagerne. Man skal ikke betale for retsagen, medmindre man taber.. Så længe de ikke har beviser er der ikke noget at frygte. Et erstatningskrav er ikke det samme som en bøde. Du kan sige nej til erstetningskravet. Så må APG slæbe dig i retten, men det sker nok ikke. |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |