Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Generelt
Svar #0Analfabeter ?
Gæst
25-10-01 09:10
Jeg kender ingen andre nyhedssider med så mange stavefejl som i laver.

Er det ikke flovt at have et kæmpe banner på forsiden med ordene "De andre bruger venter på dine detbatindlæg" ? Og det er ikke første gang.

Gør jer mere umage.
Svar #1Re: Analfabeter ?
Gæst
25-10-01 09:12
Og lige én mere: Nederst på siden står der at der er otte "bruger" online ...

tsk tsk ...
Svar #2Re: Analfabeter ?
Gæst
25-10-01 09:16
Og jeg kommer tilbage til forsiden og ser at banneret er skiftet til et nyt... men stadig med fejl: En af linjerne lyder: "Hvordan spørg du"

Altså, dén slags grammatik burde man have lært i folkeskolen.
Svar #3Re: Analfabeter ?
Gæst
25-10-01 10:20
Og jeg kommer tilbage til forsiden og ser at banneret er skiftet til et nyt... men stadig med fejl: En af linjerne lyder: "Hvordan spørg du"

1. Pyl pyl, tør dine øjne og spis en Tudekiks
2. Istedet for at svine Webmasteren til, kunne du give noget konstruktivt kritik...
3. Hvis du går forskellige Homepages igennem for stavefejl, så må du godt nok have et kedeligt liv!
Svar #4Re: Analfabeter ?
Gæst
25-10-01 10:49
Jeg kender ingen andre nyhedssider med så mange stavefejl som i laver.

Er det ikke flovt at have et kæmpe banner på forsiden med ordene "De andre bruger venter på dine detbatindlæg" ? Og det er ikke første gang.

Gør jer mere umage.

Jamen hvis du ikke kan lide compuclub.dk hvorfor smutter du så ikke bare ind på en anden hjemmeside og leder efter stavefejl?

*host* fjols *host*
Svar #5Re: Analfabeter ?
Gæst
25-10-01 11:40
Nu går jeg ikke hjemmesider igennem for fejl, men når de er så iøjenfaldende som hér, syntes jeg at jeg måtte sige noget.

... Og hvis dette her ikke er konstruktiv kritik, så ved jeg sgu ikke hvad det er.

Tænk jer nu om inden I skriver, fanatiske-compuclub-tilhængere.

2. Istedet for at svine Webmasteren til, kunne du give noget konstruktivt kritik...
3. Hvis du går forskellige Homepages igennem for stavefejl, så må du godt nok have et kedeligt liv!
Svar #6Re: Analfabeter ?
Gæst
25-10-01 12:08
Nu går jeg ikke hjemmesider igennem for fejl, men når de er så iøjenfaldende som hér, syntes jeg at jeg måtte sige noget.

... Og hvis dette her ikke er konstruktiv kritik, så ved jeg sgu ikke hvad det er.

Tænk jer nu om inden I skriver, fanatiske-compuclub-tilhængere.

Hvis du ikke engang ved hvad konstruktiv kritik er, så synes jeg du skulle tage tilbage til timen i din 7. klasse.

At svine folk til er ikke konstruktiv kritik...
Svar #7Re: Analfabeter ?
Gæst
25-10-01 13:38
Jeg regnede da med at folk kan tænke bare nogenlunde normalt.
Altså, hvor mange måder er der at rette stavefejl på ?
Og til dig der ikke fattede hvad jeg skrev til at starte med:
Jeg kritiserer IKKE sidens indhold, kun at de burde have en til at læse korrektur inden de udgiver noget på siden.
Svar #8Re: Analfabeter ?
Gæst
26-10-01 15:30
Jeg kritiserer IKKE sidens indhold, kun at de burde have en til at læse korrektur inden de udgiver noget på siden.

Ok, forkert opfattet af mig så, sorry. Men siden her bliver, ligesom alt andet i compuclub, drevet af frivillig arbejdskraft. Derfor er det også tilfældigt hvem der retter nyhederne osv. Og som bekendt så er det ikke alle der er lige godt til at stave.
Svar #9Re: Analfabeter ?
Snowball
26-10-01 18:43
Ok, forkert opfattet af mig så, sorry. Men siden her bliver, ligesom alt andet i compuclub, drevet af frivillig arbejdskraft. Derfor er det også tilfældigt hvem der retter nyhederne osv. Og som bekendt så er det ikke alle der er lige godt til at stave.

Og hvis du nu selv er så god til at stave som du jo rimelig tydligt proklamerer, hvorfor laver du så ikke nogle nyheder istedet for at lede efter stave fejl?
Svar #10Re: Analfabeter ?
Gæst
28-10-01 02:13
ja. få dig dog et liv. Hvis du er utilfreds med siden så HOLD DIG VÆK, det er sq da lige meget om stavningen er fuldstændig prefekt. jeg mener et er jo kun totale dødbidere (det vil sige dig) der gør sådan noget. tag du bare tilbage til dansk timen og fedt lidt for læreren. Jeg kan kun afslutte dette indlæg, med at gentage mig selv. FÅ DIG DOG ET LIV!
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked