![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Er der nogle der ved om der sker mere lige nu???? |
| Gæst 25-10-01 08:57 | Hvis der er nogle der bliver taget sige det lige vidre til alle for der er ingen grund til at vi alle skal blive taget. Nå men hvis der eller sker noget kan i ikke bare sætte det ind på forum'et??? |
| Svar #1 | Re: Er der nogle der ved om der sker mere lige nu???? |
| Gæst 25-10-01 10:11 | Hvis der er nogle der bliver taget sige det lige vidre til alle for der er ingen grund til at vi alle skal blive taget. Det er der ingen der ved udover antipiratgruppen bolden er på deres banehalvdel og det er op til dem hvem de vil sparke den videre til |
| Svar #2 | Re: Er der nogle der ved om der sker mere lige nu???? |
| Gæst 25-10-01 14:29 | Hvis der er nogle der bliver taget sige det lige vidre til alle for der er ingen grund til at vi alle skal blive taget. Jeg har faktisk hørt i min øresnegl helt uoficielt at der ikke bliver snuppet flere bortset fra dem der havde ftp oppe at køre. Og det er ikke noget jeg har hørt fra hvem som helst. Det skulle være rigtige oplysninger. Jeg forventer at CompuClub snart giver en oficiel forklaring. |
| Svar #3 | Re: Er der nogle der ved om der sker mere lige nu???? |
| Grislo 25-10-01 15:19 | Er det ikke anmeldt til politiet? Så er det faktisk op til dem, så hvis de mener der er grundlag for at snuppe flere folk skal de nok gøre det... Hvis der er nogle der bliver taget sige det lige vidre til alle for der er ingen grund til at vi alle skal blive taget. |
| Svar #4 | Re: Er der nogle der ved om der sker mere lige nu???? |
| Grislo 25-10-01 18:56 | Det var åbenbart ikke anmeldt til politiet, da de ikke ønsker at have noget at gøre med den slags sager mere. Så never mind:) Er det ikke anmeldt til politiet? Så er det faktisk op til dem, så hvis de mener der er grundlag for at snuppe flere folk skal de nok gøre det... |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |