Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0MAC-addresser
Gæst
24-10-01 23:36
Jeg sad lige og tænkte på, hvordan kan man trække MAC addresser ud af en computer over et netværk?
Eller i gennem et FTP program???
Bare et godt sprøgsmål?
Svar #1Re: MAC-addresser
Gæst
25-10-01 07:36
Jeg sad lige og tænkte på, hvordan kan man trække MAC addresser ud af en computer over et netværk?
Bare et godt sprøgsmål?

Der findes et lille program prøv at skrive arp -a i en dos box så ser du dine åbne IP connections med tilhørende mac adresser.
/Skumle
Svar #2Re: MAC-addresser
Gæst
25-10-01 07:54
Bare et godt sprøgsmål?

Der findes et lille program prøv at skrive arp -a i en dos box så ser du dine åbne IP connections med tilhørende mac adresser.
/Skumle

Som jeg kan forstå det. så siger du at man kan se sin egen MAC addresse, og ikke dem der er logget på ens computer. Men ellers kræver det jo at man egentligt skal være logget på den persons computer som vil nuppe ens MAC-addresse???
Svar #3Re: MAC-addresser
Gæst
25-10-01 10:00
Bare et godt sprøgsmål?

/Skumle
Som jeg kan forstå det. så siger du at man kan se sin egen MAC addresse, og ikke dem der er logget på ens computer. Men ellers kræver det jo at man egentligt skal være logget på den persons computer som vil nuppe ens MAC-addresse???

mail til mig så kan du få en program der kan se MAC-adressen af hvilken som helst pc i hele verden. Bare den er på nettet...

my_post@mailcity.com

Mvh wooolF

http://welcome.to/wooolF
Svar #4Re: MAC-addresser
Z_BUFFER
28-10-01 19:37
Alt LAN net i denne værden er baseret på MAC adresser. og så vidt jeg ved har compuclub logs med alle der blev foretaget på netted. altså har de også vores netkorts MOC adresser!

Så besøg i bare jeres MorMor med en buket blomster og et netkort.
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked