Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Legitimation!
Acrosomolius
24-10-01 22:07
På en måde vil vi ikke have at CompuClub registrerer os på navn og adresse, men er det dem der gør det? Vi gør det faktisk selv, fordi vi ikke tidligere har forudset aktioner som denne.

Synes bare at alle dem der fremover ønsker at holde styr på deres party-deltagere skal kræve at se gyldig legitimation, for de 3 muldvarpe der havde været til Connect #12 havde da opgivet falsk adresse har jeg hørt!?

Evt. kunne man istedet for et id, blive fotograferet, og billedet kunne blive gemt som den ip-adresse man benyttede, det ville gøre alle eks. muldvarpe kunne spores, og derfor nægtes adgang til fremtidige netparties, hvis man blot sendte billeder rundt til div. andre netklubber?

Bare et forslag...

Mvh Troels Thomsen
http://www.judoo.dk/
Svar #1Re: Legitimation!
Gæst
25-10-01 01:40
På en måde vil vi ikke have at CompuClub registrerer os på navn og adresse, men er det dem der gør det? Vi gør det faktisk selv, fordi vi ikke tidligere har forudset aktioner som denne.

Synes bare at alle dem der fremover ønsker at holde styr på deres party-deltagere skal kræve at se gyldig legitimation, for de 3 muldvarpe der havde været til Connect #12 havde da opgivet falsk adresse har jeg hørt!?

Evt. kunne man istedet for et id, blive fotograferet, og billedet kunne blive gemt som den ip-adresse man benyttede, det ville gøre alle eks. muldvarpe kunne spores, og derfor nægtes adgang til fremtidige netparties, hvis man blot sendte billeder rundt til div. andre netklubber?

Bare et forslag...

Mvh Troels Thomsen
http://www.judoo.dk/

fed idè
Svar #2Re: Legitimation!
Gæst
25-10-01 07:19
Ok ide, men det ville også gøre det nemmere for copyrightfolkene, at finde frem til folk som har "misbrugt" netværket til ulovlig filoverførsel. Det ville jo gøre det lettere at finde frem til personen bag et givent ip nummer.
Men at lave medlemskort med billede kunne være en god ide, eftersom jeg heller ikke tror mulvarpen ville være interesseret i at vi havde et billede af personen.
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked