|
| Svar #0 | Et forslag, hvis fogeden skulle komme... |
|
GodKilla 24-10-01 14:22 | Hvis du har været til Connect#12, ligesom mig, og fogeden en dag kommer, vil jeg bare give et lille forslag, jeg føler er godt! Benægt ALT! Så får de temmelig svært ved at bevise noget... Sig at du ikke sad på den plads du havde reserveret, det gjorde en anden, men du ved ikke hvem, heller ikke hvilken plads du sad på.
Bare et forslag! Men håber ikke nogen skulle få bødekrav! |
|
| Svar #1 | Re: Et forslag, hvis fogeden skulle komme... |
|
Gæst 24-10-01 21:14 | Hvis du har været til Connect#12, ligesom mig, og fogeden en dag kommer, vil jeg bare give et lille forslag, jeg føler er godt! Benægt ALT! Så får de temmelig svært ved at bevise noget... Sig at du ikke sad på den plads du havde reserveret, det gjorde en anden, men du ved ikke hvem, heller ikke hvilken plads du sad på.
Bare et forslag! Men håber ikke nogen skulle få bødekrav! Jeg har så sent som i dag diskuteret med en af mine venner, hvordan man kunne gøre det praktisk talt umuligt for Antipiratgruppen at bevise at vi har været til connect12.... 1. Køb nyt netkort. Din Mac-adresse på netkortet vil altid være den samme, og den kan de "nakke" fra logfilerne på de konfiskerede FTP-servere. 2. Frameld dig Connect#12=) Det har jeg gjort, hehe ved ikke om det betyder noget... 3. Slet alt "lort" du har hentet....formatér måske endda ? 4. Benægt selvfølgelig alt....=) Det er sådan cirka det jeg har tænkt mig at gøre.... Hva' synes I ? |
|
| Svar #2 | Re: Et forslag, hvis fogeden skulle komme... |
|
Gæst 24-10-01 21:16 | Hvis du har været til Connect#12, ligesom mig, og fogeden en dag kommer, vil jeg bare give et lille forslag, jeg føler er godt! Benægt ALT! Så får de temmelig svært ved at bevise noget... Sig at du ikke sad på den plads du havde reserveret, det gjorde en anden, men du ved ikke hvem, heller ikke hvilken plads du sad på.
Bare et forslag! Men håber ikke nogen skulle få bødekrav!
Jeg har så sent som i dag diskuteret med en af mine venner, hvordan man kunne gøre det praktisk talt umuligt for Antipiratgruppen at bevise at vi har været til connect12....
1. Køb nyt netkort. Din Mac-adresse på netkortet vil altid være den samme, og den kan de "nakke" fra logfilerne på de konfiskerede FTP-servere. 2. Frameld dig Connect#12=) Det har jeg gjort, hehe ved ikke om det betyder noget... 3. Slet alt "lort" du har hentet....formatér måske endda ? 4. Benægt selvfølgelig alt....=)
Det er sådan cirka det jeg har tænkt mig at gøre....
Hva' synes I ? Ups...glemte at sige at din "idé" med at påstå man har siddet på en anden plads selvfølgelig også bør tages i brug.... I mit tilfælde er det ikke engang løgn.... |
|
| Svar #3 | Re: Et forslag, hvis fogeden skulle komme... |
|
Gæst 24-10-01 21:47 | Hvis du har været til Connect#12, ligesom mig, og fogeden en dag kommer, vil jeg bare give et lille forslag, jeg føler er godt! Benægt ALT! Så får de temmelig svært ved at bevise noget... Sig at du ikke sad på den plads du havde reserveret, det gjorde en anden, men du ved ikke hvem, heller ikke hvilken plads du sad på.
Jeg har så sent som i dag diskuteret med en af mine venner, hvordan man kunne gøre det praktisk talt umuligt for Antipiratgruppen at bevise at vi har været til connect12....
1. Køb nyt netkort. Din Mac-adresse på netkortet vil altid være den samme, og den kan de "nakke" fra logfilerne på de konfiskerede FTP-servere. 2. Frameld dig Connect#12=) Det har jeg gjort, hehe ved ikke om det betyder noget... 3. Slet alt "lort" du har hentet....formatér måske endda ? 4. Benægt selvfølgelig alt....=)
Hva' synes I ?
Ups...glemte at sige at din "idé" med at påstå man har siddet på en anden plads selvfølgelig også bør tages i brug.... I mit tilfælde er det ikke engang løgn.... Damn! Jeg er glemsom=) Jeg har gået og tænkt lidt på om man ikke kan slette sin profil her på sitet ? Så kan de i hvert fald ikke se ens adresse osv. Eller har de informationer nok efter de har konfiskeret Compuclub's database(eller hvad det var de tog) ? |
|
| Svar #4 | Re: Et forslag, hvis fogeden skulle komme... |
|
Gæst 25-10-01 10:05 | Hvis du har været til Connect#12, ligesom mig, og fogeden en dag kommer, vil jeg bare give et lille forslag, jeg føler er godt! Benægt ALT! Så får de temmelig svært ved at bevise noget... Sig at du ikke sad på den plads du havde reserveret, det gjorde en anden, men du ved ikke hvem, heller ikke hvilken plads du sad på.
Hva' synes I ?
Ups...glemte at sige at din "idé" med at påstå man har siddet på en anden plads selvfølgelig også bør tages i brug.... I mit tilfælde er det ikke engang løgn....
Damn! Jeg er glemsom=) Jeg har gået og tænkt lidt på om man ikke kan slette sin profil her på sitet ? Så kan de i hvert fald ikke se ens adresse osv. Eller har de informationer nok efter de har konfiskeret Compuclub's database(eller hvad det var de tog) ? Jep, de har jo nakket webserveren med... Der gemt alle data... med dit navn, adresse osv... Så det hjælper ikke noget at framelde sig... Mvh wooolF |
|
| Svar #5 | Re: Et forslag, hvis fogeden skulle komme... |
|
Gæst 25-10-01 12:39 | Hvis du har været til Connect#12, ligesom mig, og fogeden en dag kommer, vil jeg bare give et lille forslag, jeg føler er godt! Benægt ALT! Så får de temmelig svært ved at bevise noget... Sig at du ikke sad på den plads du havde reserveret, det gjorde en anden, men du ved ikke hvem, heller ikke hvilken plads du sad på.
Bare et forslag! Men håber ikke nogen skulle
få bødekrav!
nogle udemærkede forslag men selvom du formatere så kan der NEMT findes igen !! lav en (low format)på HD'en eller brug PGP og overskriv hele HD'en med 0'er og 1 taller. og gem FOR GUDS SKYLD ALLE DINE CD'ER !! og for din egen naturligvis !"!
Hva' synes I ?
Ups...glemte at sige at din "idé" med at påstå man har siddet på en anden plads selvfølgelig også bør tages i brug.... I mit tilfælde er det ikke engang løgn....
Damn! Jeg er glemsom=) Jeg har gået og tænkt lidt på om man ikke kan slette sin profil her på sitet ? Så kan de i hvert fald ikke se ens adresse osv. Eller har de informationer nok efter de har konfiskeret Compuclub's database(eller hvad det var de tog) ?
Jep, de har jo nakket webserveren med... Der gemt alle data... med dit navn, adresse osv... Så det hjælper ikke noget at framelde sig...
Mvh wooolF |
|
| Svar #6 | Re: Et forslag, hvis fogeden skulle komme... |
|
Gæst 25-10-01 13:09 | Nogen forslog tidligere at man skulle slette alt på ens harddisk og evt. formatere. Man behøver ikke det sidste.. på: http://www.jetico.sci.fi/download.htmfinder man programmet BCWipe som er super til at fjerne filer fra ens disk. Hvis du har været til Connect#12, ligesom mig, og fogeden en dag kommer, vil jeg bare give et lille forslag, jeg føler er godt! Benægt ALT! Så får de temmelig svært ved at bevise noget... Sig at du ikke sad på den plads du havde reserveret, det gjorde en anden, men du ved ikke hvem, heller ikke hvilken plads du sad på.
Bare et forslag! Men håber ikke nogen skulle
få bødekrav!
nogle udemærkede forslag men selvom du formatere så kan der NEMT findes igen !! lav en (low format)på HD'en eller brug PGP og overskriv hele HD'en med 0'er og 1 taller. og gem FOR GUDS SKYLD ALLE DINE CD'ER !! og for din egen naturligvis !"!
Hva' synes I ?
Damn! Jeg er glemsom=) Jeg har gået og tænkt lidt på om man ikke kan slette sin profil her på sitet ? Så kan de i hvert fald ikke se ens adresse osv. Eller har de informationer nok efter de har konfiskeret Compuclub's database(eller hvad det var de tog) ?
Jep, de har jo nakket webserveren med... Der gemt alle data... med dit navn, adresse osv... Så det hjælper ikke noget at framelde sig...
Mvh wooolF |
|
|