Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0MULDVAPPEN
kronborg
23-10-01 16:55
en post står der at 225 241 og 242 er stikkerene, jeg sad på plads nr... 244-247 mener jeg sammen med et par venner og tror ikke på det er dem da min ven sad og hentede film osv. under hele partiet lige ved siden af dem. Det er da meget mærkeligt han ikke blev taget hvis det var dem.

PS: er ikke sikker men det lydder lidt mærkeligt hvis det er dem og ud fra det i skriver lydder det ikke til i har en eneste god grund til at det skulle være dem...

jeg tror ikke at han har haft computer med til træffef, og hvis han har har han nok sidet meget tæt på de 3 der blev taget...

PS2: sad de 3 der blev taget ved siden af hinanden????????

PS3: hvis der er nogen der har fundet en mand - dame whatever... kunne det da være rart at vide hvem der er skyld i at de 3 blev snuppet + at vi måske bliver snuppet...
Svar #1Re: MULDVAPPEN
Gæst
23-10-01 18:28
Hvis det var dig der var mulvarpen ville du så tage ham du selv sad ved siden af. Det tror jeg ikke. Mon ikke han selv er ligeså interesseret i at forblive anomym, som vi er for at kende hans identitet?
Svar #2Re: MULDVAPPEN
Gæst
23-10-01 20:24
En post står der at 225 241 og 242 er stikkerene, jeg sad på plads nr... 244-247 mener jeg sammen med et par venner og tror ikke på det er dem da min ven sad og hentede film osv. under hele partiet lige ved siden af dem. Det er da meget mærkeligt han ikke blev taget hvis det var dem.

PS: er ikke sikker men det lydder lidt mærkeligt hvis det er dem og ud fra det i skriver lydder det ikke til i har en eneste god grund til at det skulle være dem...

Joh, prøv at se deres rigtige navne! De findes ikke inde på www.krak.dk (og de så ud til at være over 18)
De sad med barbare, og gik hjem fredag morgen (eller torsdag aften)

jeg tror ikke at han har haft computer med til træffef, og hvis han har har han nok sidet meget tæt på de 3 der blev taget...

samme bord som de 2 der blev taget! (den anden ende)

de 2 jeg kender på 17, sad 2 pladser vedsiden af hinanden... (de er i familie)

PS3: hvis der er nogen der har fundet en mand - dame whatever... kunne det da være rart at vide hvem der er skyld i at de 3 blev snuppet + at vi måske bliver snuppet...

.. Men jeg vil ikke beskylde dem uden beviser...!
Svar #3RE: Re: MULDVAPPEN
TManDK
24-10-01 00:49
Joh, prøv at se deres rigtige navne! De findes ikke inde på www.krak.dk (og de så ud til at være over 18)

De findes ikke inde på krak.dk... min storesøster (Rikke Vognbjerg) står ikke inden på kraks.dk (selv om hun ikke bor "hjemme" hos forældrene og hun er 20), jeg(Troels Vognbjerg som bor "hjemme" som er 17 står der hellere ikke... men det er ikke ensbetydene med at min storesøster eller jeg IKKE eksitere... eller måske er vi nogle gamle KGB spioner som er her for at sabotere de onde kapitalisters fabrikker og stoppe globaliseringen... byg selv vidre =)
Svar #4Re: RE: Re: MULDVAPPEN
Gæst
25-10-01 21:23
skulle vi ikke finde nogle Rocker til de der stikker =)
Svar #5Re: RE: Re: MULDVAPPEN
kronborg
04-11-01 14:44
skulle vi ikke finde nogle Rocker til de der stikker =)

hehe, jo da sæt hele hells angels efter dem så kan vi jo spørge dem bagefter om det var dem :))

hmm det lyder da ret sjovt hvis det ikke er deres egne navne de har skrevet i deres info.
Svar #6Re: MULDVAPPEN
stranger|Byte
04-11-01 23:12
En post står der at 225 241 og 242 er stikkerene, jeg sad på plads nr... 244-247 mener jeg sammen med et par venner og tror ikke på det er dem da min ven sad og hentede film osv. under hele partiet lige ved siden af dem. Det er da meget mærkeligt han ikke blev taget hvis det var dem.

- jo jeg kender de 4 som sad der, 3 med bærbar, og 1 med stationaer, og ja, de tog hjaem fredag morgen fordi de ikke havede flere penge. og nej, de er ikke stikkere...

samme bord som de 2 der blev taget! (den anden ende)

de 2 jeg kender på 17, sad 2 pladser vedsiden af hinanden... (de er i familie)

.. Men jeg vil ikke beskylde dem uden beviser...!
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked