![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | HaHa |
| Gæst 23-10-01 16:31 | Hahaha, godt det ik' er mig der skal betale en masse penge.. Dem kunne jeg lige så godt bruge på noget andet :-P... Det må jeg sige, det har I alle som har fået bøder, rigtig meget godt af... Men man kan jo sige, at det har i lært noget af, eller nogen af jer har nok *GG* .... Og alle jer som TROR i er uskyldige.. Hvis I nu havde lavet et spil, som I var stolte af, ville I så være lige så glade, hvis der var en anden der havde brændt 10.000 kopiere ud på cd'er??? I don't think so, så tænk jer dog om man!!!! |
| Svar #1 | Re: HaHa |
| Gæst 23-10-01 16:48 | Hahaha, godt det ik' er mig der skal betale en masse penge.. Dem kunne jeg lige så godt bruge på noget andet :-P... Det må jeg sige, det har I alle som har fået bøder, rigtig meget godt af... Men man kan jo sige, at det har i lært noget af, eller nogen af jer har nok *GG* .... Og alle jer som TROR i er uskyldige.. Hvis I nu havde lavet et spil, som I var stolte af, ville I så være lige så glade, hvis der var en anden der havde brændt 10.000 kopiere ud på cd'er??? I don't think so, så tænk jer dog om man!!!! Få et overblik over hvad sagen handler om og kom så her ind igen og skrive noget vi kan bruge til noget.... tak |
| Svar #2 | Re: HaHa |
| Gæst 23-10-01 16:49 | Hahaha, godt det ik' er mig der skal betale en masse penge.. Dem kunne jeg lige så godt bruge på noget andet :-P... Det må jeg sige, det har I alle som har fået bøder, rigtig meget godt af... Men man kan jo sige, at det har i lært noget af, eller nogen af jer har nok *GG* .... Og alle jer som TROR i er uskyldige.. Hvis I nu havde lavet et spil, som I var stolte af, ville I så være lige så glade, hvis der var en anden der havde brændt 10.000 kopiere ud på cd'er??? I don't think so, så tænk jer dog om man!!!! Du skulle bare tag og LUK DIN NAR !!!! du skal ikke kom og sige at du ikke har en skid ulovlig på din 486!!!!!! Så jeg synes du skulle tag og LUK !!!!! |
| Svar #3 | Re: HaHa |
| Gæst 23-10-01 18:17 | Hvis du havde lavet et spil, som du kunne sælge i titusinde vis, tror jeg ikke du ville have de store bekymringer. Det er jo vigtigt at erindre, at fordi et spil bliver kopieret i f.eks. 10000 eksemplare, ville det reelle antal solgte have være langt mindre. Ville en lille fegnet computernørd med en avisrute f.eks. have købt autocad til 40000kr? Nej vel, men der skal sikkert nok være adskillige som har det liggende uden at vide hvad det egentligt er. Tag lige og tænk lidt over den, før du kommer med ugennemtænkte bemærkninger! |
| Svar #4 | Re: HaHa |
| stranger|Byte 04-11-01 23:21 | Hahaha, godt det ik' er mig der skal betale en masse penge.. Dem kunne jeg lige så godt bruge på noget andet :-P... Det må jeg sige, det har I alle som har fået bøder, rigtig meget godt af... Men man kan jo sige, at det har i lært noget af, eller nogen af jer har nok *GG* .... Og alle jer som TROR i er uskyldige.. Hvis I nu havde lavet et spil, som I var stolte af, ville I så være lige så glade, hvis der var en anden der havde brændt 10.000 kopiere ud på cd'er??? I don't think so, så tænk jer dog om man!!!! jeg ved du bor i grinsted, saa giv mig lige en addresse, saa kan jeg komme forbi, saa kan du grine af mig... hvis du tor... du fatter ikke pointen eller hvad, 1) der er ingen af os som braender 10.000 CD'er af det samme spil! 2) jeg tror kun de er glade for at deres spil er populaert, de eneste som er imod pirat kopiering af musik er pladeselvskaberne, eller de musikere som har penge nok i forvejen... 3) du er ikke selv helt lovlig... lamer... det skader jo ingen det faargaar... |
| Svar #5 | Re: HaHa |
| Gæst 07-11-01 18:38 | Luk munden Kronborg vi er alle træt af og høre på dig!!!!!!!!!! bare fordi du tror kun det er din mening |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |