![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Er der noge som ville have interesse i.... |
| Snowball 23-10-01 10:05 | Er der noge som ville have interesse i at Compuclub afholdte et møde, hvor deltagerne, eller deltagernes forældre kunne komme og stille spørgsmål?? Det kunne være lidt om hvad Compuclub er igang med, og arbejder hen imod. (+ de løse spørgsmål) Men er det noget som nogen mener er nødvendigt, eller??? |
| Svar #1 | Re: Er der noge som ville have interesse i.... |
| Gæst 23-10-01 11:36 | Er der noge som ville have interesse i at Compuclub afholdte et møde, hvor deltagerne, eller deltagernes forældre kunne komme og stille spørgsmål?? Det kunne da være interesant, også fordi, man er da noget bange, både, for alle deltager så bøde nu!, hvad ved politiet om den enkelte computer, går de også efter folk, som ikke har delt nogle mapper?, går politiet og de dumme connect ødelæggere rundt og kimer døre! Jeg må indrømme, at jeg er mega bange, og jeg har ikke en pind forstand til sagen! Men kan man så ikke resikere, at en muldvarp eller politiet, også dukker op, og tjekker hvem der er der? så at de lige skal snakke med de personer? Jeg er mega bange! Hvis jeg for en bøde, bare for at have været med til connect#12, så må jeg sælge alt hvad jeg ejer og har, for at komme op til de omtalte 10000kr *suk* |
| Svar #2 | Re: Er der noge som ville have interesse i.... |
| netroM 23-10-01 12:11 | Jeg ville også mene at det ville være en god ide, også for at aflive rygter og få nogle facts på bordret. |
| Svar #3 | Re: Er der noge som ville have interesse i.... |
| Gæst 23-10-01 14:49 | Er der noge som ville have interesse i at Compuclub afholdte et møde, hvor deltagerne, eller deltagernes forældre kunne komme og stille spørgsmål?? Jeg har absolut ingen intentioner om at betale nogle fucking bøder som de narhoveder finder på. jeg gider ikke lige opgive mit navn. Så længe de ikke kan ligge nogle klare beviser på at jeg har lavet noget nægter jeg at betale en skid, mildest talt. |
| Svar #4 | Re: Er der noge som ville have interesse i.... |
| Gæst 23-10-01 15:05 | Jeg tror alle har godt af at der bliver snakket ud om det.. det skal deres bare laves. fed ide snowball. |
| Svar #5 | Re: Er der noge som ville have interesse i.... |
| MassMan 23-10-01 19:39 | Er der noge som ville have interesse i at Compuclub afholdte et møde, hvor deltagerne, eller deltagernes forældre kunne komme og stille spørgsmål?? Folk der er interesserede i det videre forløb kommer jo fra hele landet og ikke bare omkring Esbjerg. En officiel utalelse på hjemmesiden ville nok nå ud til flere. |
| Svar #6 | Re: Er der noge som ville have interesse i.... |
| Gæst 23-10-01 20:01 | |
| Svar #7 | Re: Er der noge som ville have interesse i.... |
| Gæst 23-10-01 20:21 | snowball det er en fed ide' synes jeg... jeg vil ihvert fald godt vide hvad der sker kender en der er ved at købe en ny pc fordi han har været til connect og han vil så smadre den anden... jeg vil meget gerne med hvis i holder det. |
| Svar #8 | Re: Er der noge som ville have interesse i.... |
| Gæst 23-10-01 22:23 | Rygter og rygter! Kig lige! Hvis i gør det kunne i vel video optage det hele så resten af landet kunne se det ;D ? |
| Svar #9 | Re: Er der noge som ville have interesse i.... |
| Gæst 24-10-01 21:11 | Rygter og rygter! Kig lige! Det ville jo være total gak at mødes for så har antiparatgruppen begrundet mistanke til at der er foregået noget ulovligt. Hvem siger at alle har begået ulovligheder??. At spionerne ved træffet skulle have samlet screenshot fra deltagernes FTP-servere,er ikke bevis nok, efter min mening. At true med repressalier i form af anklager og stævninger via fogedretten virker noget usansynligt. hvis man ville have beviser, skulle de være fundet og beslaglagt under træffet. Får nogen besøg efterfølgende på sin bopæl, opfordre jeg til at påberåbe sig den beskyttelsesret man har via retsplejeloven, og har man en ransagningskendelse så bed om legimitation af de pgl. Derefter tilrådes enten tilkalde politiet eller at anmode om at egen advokat tilkaldes. Det vigtigste for at kunne ransage er at der skal være rejst en sigtelse efter dansk lovgivning- og en begrundet mistanke om at en overtrædelse er begået er tilstede, 1 1/2 år fængsel i strafferammen mindst og uanset om man har "dårlig" eller god samvittighed, så lad være med at udtale sig før egen advokat er konsulteret. Bevar roen - de besøgte skal ikke bevise deres skyld eller uskyld, det skal modparten. Det bedste ville være hvis alle holdte sig væk og ikke foretager sig noget som helst men bare venter på nyt! |
| Svar #10 | Re: Er der noge som ville have interesse i.... |
| Gæst 24-10-01 21:53 | Rygter og rygter! Kig lige! Jeg er _meget_ enig! Vi er vel uskyldige, til det modsatte er bevist ? |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |