Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0-aviserne 23/10-
Gæst
23-10-01 07:26
Fair nok de lige vil sagsøge 3 ½ hundrede mennesker.. Men hvor er det da alligevel extra nedtur ;( - "www.politikken.dk" -

Lige nu har jeg enormt sværdt ved at forestille mig, et fremtidigt LAN, 'as we knew it', mere noget i stil med "godag viruzkillerblaster, jeg har hørt rygter om at du kun mangler at betale 500.000, way to go !! " ;( - men, lad os nu se. Vi er jo heldigvis så joviale per natur. Det går nok.
gg antipiratgruppen.

/nrg
Svar #1Re: -aviserne 23/10-
Gæst
23-10-01 07:29
www.jv.dk even, politikken, har (07:27), endnu ikke noget oppe om, udtaelserne fra fogeden.

Her er et lille uddrag fra jv; "Retssager og erstatningskrav i millionklassen bliver følgen af 320 unges deltagelse i et netparty i Esbjerg. Advokaten for AntiPiratGruppen i København, Niels M. Andersen, skønner, at der vil blive krævet erstatning af op imod 300 unge for piratkopiering, og at kravene bliver på mellem 10.000 og 200.000 kroner fra hver. Det er første gang nogen sinde, at ulovlighederne ved et netparty får et retsligt efterspil. "

gg

/nrg
Svar #2Re: -aviserne 23/10-
netroM
23-10-01 08:10
Hvad fanden er det for noget pis, det kan man da ikke, så lad os nu vente og se til der kommer et sags anlæg fra HomoGruppen.
Svar #3Re: -aviserne 23/10-
Gæst
23-10-01 08:20
Hvad fanden er det for noget pis, det kan man da ikke, så lad os nu vente og se til der kommer et sags anlæg fra HomoGruppen.

Tjaaa, de proever vel ligesom altid "bare" paa at skraemme folk?
Svar #4Re: -aviserne 23/10-
Gæst
23-10-01 08:40
Jamen det er da bare også en extra sær affære :( - men, hvordan vil de fx. bevise at; jeg var tilstede ved connnect ?, at jeg overhovedet hentede noget der (hvilket jeg/ og andre, ikke gjorde), osv.. ?

argh !

/nrg
Svar #5Re: -aviserne 23/10-
Gæst
23-10-01 08:45
Jamen det er da bare også en extra sær affære :( - men, hvordan vil de fx. bevise at; jeg var tilstede ved connnect ?, at jeg overhovedet hentede noget der (hvilket jeg/ og andre, ikke gjorde), osv.. ?

argh !

/nrg

Det kan de heller ikke medmindre du springer hen foran ethvert digitalkamera? ;)
Derimod kan de måske have en dir listing fra din wintendo/ftp shares med tilhørende mac-adresse.
Dette kan jeg ikke se hvordan der skulle være nok til at dømme dig overhovedet fordi detd kunne være fony filer der ikke have andet indhol end stjerne bare for at narre fjenden.
Måske det er nok til at skabe begrundet mistanke så de måske kan få udleveret listen over deltagere og stemmer dørklokker det ved jeg så ikke da jeg ikke har en klap juridisk indsigt ;)

/Dennis
Svar #6Det logiske må være...
Gæst
23-10-01 11:39
At msuikbranchen er gået bankerot på deres elendige skræmme kampagner.
Og nu prøver de så at lave "gratis" skræk kampagner ved at kører en razzia til Connect #12. Men det ender sikkert ud med at det kun er de 3 som bliver hængt op, men så er deres budskab jo ude og det halve af folkene har jo nok til den til formatere og givet afkald på alt hvad der hedder pirat warez.

/Clark
Svar #7Re: Det logiske må være...
Gæst
23-10-01 12:08
Og nu prøver de så at lave "gratis" skræk kampagner ved at kører en razzia til Connect #12. Men det ender sikkert ud med at det kun er de 3 som bliver hængt op, men så er deres budskab jo ude og det halve af folkene har jo nok til den til formatere og givet afkald på alt hvad der hedder pirat warez.

/Clark

Ang. det med MAC adresser, hvordan vil de lige bevise at folk har haft en bestemt IP, selvom de har MAC adressen på et netkort, så skal de jo ligsom have fat i alle 320 deltageres netkort, og jeg tror nu ikke der er ret mange der, så snart de finder ud af det, ejer det samme netkort. Plus, folk flytter jo meget rundt til netparties, for f.eks. at sidde sammen med resten af clanen, og jeg kender da mange der ikke bruge deres rigtige nick som Computer Name.

Nu var jeg ikke selv til Connect12, men jeg føler med jer.
Svar #8Re: Det logiske må være...
Gæst
07-11-01 08:31
Hmmm.. Man sidder og overvejer hvad spilleindustrien egentlig vil med os og musikbranchen egentlig. Selvfølgelig bliver der begået piratkopiering og overført ulovligt, men det er da de samme unge, som siger.. Fedt det spil eller den musik cd vil jeg gerne have fordi DET er BARE så FEDT, hvorefter de går ud og køber det.
Jeg tror selv de fleste har det på den måde, hvis der kommer et godt spil på markedet. Men da ca. 99% af alle de spil der NÅR at komme ud på markedet er det værre crap, så ved man sgu ikke om det virker som forventet. Jeg købte Tribes 2 dengang da det udkom. Jeg sagde FEDT det vil jeg have, fordi jeg kendte Tribes 1. Hvad sker der så når man kommer hjem.. Lortet kan sgu ikke installere?? Så min egen holdning er kommet så langt at jeg egentlig ikke gider at købe eller spille spil efterhånden, fordi den dårlige kvalitet der ligger i spillene. Skal vi ikke vædde en 10'er på at Tribes 2 Demo'en virker på min computer og det kun er det fulde spil, som ikke gør. Så hvorfor ikke lave noget Lort for APG. Gruppen som spilleindustrien er efter er vores gruppe. De unge, hvilket også er gruppen som APG er ude efter. Og jeg kan sige at der er SGU mange gode gratis spil på internettet. Og hvis man stadig vil have de gode spil, så hvorfor ikke blive Betatester for dem? Jeg ved at Westwood søgte til deres spil, så hvorfor ikke joine dem. Det er gratis, du får spillet.

/Clark

Ang. det med MAC adresser, hvordan vil de lige bevise at folk har haft en bestemt IP, selvom de har MAC adressen på et netkort, så skal de jo ligsom have fat i alle 320 deltageres netkort, og jeg tror nu ikke der er ret mange der, så snart de finder ud af det, ejer det samme netkort. Plus, folk flytter jo meget rundt til netparties, for f.eks. at sidde sammen med resten af clanen, og jeg kender da mange der ikke bruge deres rigtige nick som Computer Name.

Nu var jeg ikke selv til Connect12, men jeg føler med jer.
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked