![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Does "Muldvapen" wanted? |
| Gæst 22-10-01 22:52 | Hey, jeg ved jeg er lausy til engelsk, men anyways... Ang. det med muldvappen, vil jeg sige at det desværre var mig *GulP*, men jeg vil bare sige som det er, at jeg er ked af det og det skal aldrig gentage sig. Men I var jo også selvom det, altså I ku' jo bare la' være med at MEGET ulovligt liggende.. Fatter bare ik' fol at de gider spilde tid på ulovligheder... Få jer da et arbejde og KØB tingene *G* .. Syntes altid, jeg har orden på mit.... |
| Svar #1 | Nogle forstår ikke sagens alvor.... |
| Gæst 22-10-01 23:08 | Hey, jeg ved jeg er lausy til engelsk, men anyways... Ang. det med muldvappen, vil jeg sige at det desværre var mig *GulP*, men jeg vil bare sige som det er, at jeg er ked af det og det skal aldrig gentage sig. Men I var jo også selvom det, altså I ku' jo bare la' være med at MEGET ulovligt liggende.. Fatter bare ik' fol at de gider spilde tid på ulovligheder... Få jer da et arbejde og KØB tingene *G* .. Syntes altid, jeg har orden på mit.... Der er åbenbart nogle der ikke fatter sagens alvor, disse burde holde sig langt væk! - også fra dette debat rum. Du er så let at gennemskue, lad vær med at skrive sådan noget. Det ender fandme galt for dig... |
| Svar #2 | Re: Nogle forstår ikke sagens alvor.... |
| Gæst 22-10-01 23:34 | Jamen det er squ da latterligt, hvorfor I skal ha' alle de film liggende... Det giver jo slet ingen mening mand!!! |
| Svar #3 | Re: Nogle forstår ikke sagens alvor.... |
| Gæst 22-10-01 23:37 | Yeah Landmand, Go Go Go! /altså hvorfor ha' f. eks. Matrix liggende hvis man har set den? DOH! Og desuden, hvorfor ha en konkurrence om hvem der har flest Mp#'er liggende?? Det squ det samme som: "..Hey drenge, hvem har den største pik??.." Altså hallo?!? |
| Svar #4 | Re: Nogle forstår ikke sagens alvor.... |
| Gæst 23-10-01 01:56 | Yeah Landmand, Go Go Go! /altså hvorfor ha' f. eks. Matrix liggende hvis man har set den? DOH! Og desuden, hvorfor ha en konkurrence om hvem der har flest Mp#'er liggende?? Det squ det samme som: "..Hey drenge, hvem har den største pik??.." Altså hallo?!? Hallo hvad? nu er det jo altsaa ikke alle der er saadan, har du nogensinde taenkt over at det langt fra er de fleste netparty deltagere der er saadan? |
| Svar #5 | Re: Nogle forstår ikke sagens alvor.... |
| Gæst 23-10-01 11:48 | Jeg ville passe meget på fremover hvis jeg var dig landmand, man ved aldrig hvad der kan ske med stikkere |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |