![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Does "Muldvapen" wanted? |
| Gæst 22-10-01 22:52 | Hey, jeg ved jeg er lausy til engelsk, men anyways... Ang. det med muldvappen, vil jeg sige at det desværre var mig *GulP*, men jeg vil bare sige som det er, at jeg er ked af det og det skal aldrig gentage sig. Men I var jo også selvom det, altså I ku' jo bare la' være med at MEGET ulovligt liggende.. Fatter bare ik' fol at de gider spilde tid på ulovligheder... Få jer da et arbejde og KØB tingene *G* .. Syntes altid, jeg har orden på mit.... |
| Svar #1 | Re: Does |
| Gæst 23-10-01 11:34 | Hey, jeg ved jeg er lausy til engelsk, men anyways... Ang. det med muldvappen, vil jeg sige at det desværre var mig *GulP*, men jeg vil bare sige som det er, at jeg er ked af det og det skal aldrig gentage sig. Men I var jo også selvom det, altså I ku' jo bare la' være med at MEGET ulovligt liggende.. Fatter bare ik' fol at de gider spilde tid på ulovligheder... Få jer da et arbejde og KØB tingene *G* .. Syntes altid, jeg har orden på mit.... Køb du bare en M$ Office til over 4000 kroner - og derefter forklarer du venligst en HF studerende men 3200 kroner i SU hvordan han kan få råd til det. FUCK OFF BASTARD - SMOKE YOU |
| Svar #2 | Re: Does |
| Gæst 23-10-01 14:59 | Hey, jeg ved jeg er lausy til engelsk, men anyways... Ang. det med muldvappen, vil jeg sige at det desværre var mig *GulP*, men jeg vil bare sige som det er, at jeg er ked af det og det skal aldrig gentage sig. Men I var jo også selvom det, altså I ku' jo bare la' være med at MEGET ulovligt liggende.. Fatter bare ik' fol at de gider spilde tid på ulovligheder... Få jer da et arbejde og KØB tingene *G* .. Syntes altid, jeg har orden på mit.... Du er nok hermed blevet danmarks mest hadet man blandt nørder!!! Der er sku da ingen nørd der har råd til et styrersystem af den kalibre som der bliver brugt. Så hellere vælge. originalt styresystem, eller en god kraftig computer. Og det er sådan et tidspunkt hvor jeg ville ønske jeg kendte nogle fra enten banditos eller Hells Angels. HVorfor fanden skal det lige være connect, hvorfor helvede kunne det ikke havde været et af de andre computerparties. hvorfor helvede er det ikke "The Party" der sker der jo en helvedes masse4 piratkopiering. Og vi ved sku da allesammen at det ikke kan undgås. og jeg er helt sikkert på at du har noget piratkopieret liggende på din computer. Enter tjener du alle dine penge ved at arbjede underground for antipiratgruppen, eller også har du bare fået smidt en kæmpestor bunke penge i hovedet. nu jeg tænker mig om, så er jeg faktisk helt sikker på at du kører Linux. for ingen nørder har råd til alle de programmer vi nu end engang har brug for. Min sidste kommentar: Mega narhoved!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| Svar #3 | Re: Does |
| Gæst 23-10-01 15:12 | Gider i godt blande The Party udenom de forsøger i det mindste at lave andet end spil, men jeg skal ikke kunne udtale mig om hvilket konkurrencer der er til Connect. Jeg vil også sige at jeg mener at det er dumt at anmelde et computer party, hvad for i ud af det, det er der folk udveksler viden om computerne og de programmer der bliver brugt vil før eller siden blive købt til de firmaer der bruger programmerne til kommercielt brug. En sidste ting hvis man ikke har råd til et styresystem, så kan man bare køre med opensource, der er ved at være mange muligheder som er gratis og på højde med M$. Og en sidste ting selvom jeg er studerene kan jeg godt have råd til mine MS programmer selvom de er dyre og der er noget der hedder studielicens tjek det istedet for at blive bustet. Hey, jeg ved jeg er lausy til engelsk, men anyways... Ang. det med muldvappen, vil jeg sige at det desværre var mig *GulP*, men jeg vil bare sige som det er, at jeg er ked af det og det skal aldrig gentage sig. Men I var jo også selvom det, altså I ku' jo bare la' være med at MEGET ulovligt liggende.. Fatter bare ik' fol at de gider spilde tid på ulovligheder... Få jer da et arbejde og KØB tingene *G* .. Syntes altid, jeg har orden på mit.... |
| Svar #4 | Re: Does |
| Gæst 23-10-01 15:20 | Gider i godt blande The Party udenom de forsøger i det mindste at lave andet end spil, men jeg skal ikke kunne udtale mig om hvilket konkurrencer der er til Connect. Det kan godt være man for SU og har råd til MS licenser. men alligevel. Det er sku da ikke særlig rart at der dukker nogle op lige pludselig. Man forventer jo egentligt at nogle af de andre parties burde være blevet bustet først. hvis du forstår. Der er diverse forskellige konkurrencer til connect som ikke blev til noget. Vi er mange der faktiske havde set mest frem til de konkurrencer. Specielt Wild demo, og grafik konkurrencer. Spil konkurrencer er jo også gode. men de skoder jo når folk bruger aimbot. Hvilket jeg selv blev lidt træt af til sidst. Men alligevel det narhoved som anmeldte connect. F... HAM |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |