Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0Tag jer sammen!
Gæst
22-10-01 19:03
OBS!

Måske burde de personer der skal til et netparty bare lægge alt deres lort over på CD’er, formatere HDD og kun lægge lovlige spil etc. ind på den..?
Selvom der ikke var en muldvarp kunne politiet måske alligevel tænke sig selv at, der sidder 300 fedtede nørder (sorry :[/quote] ) med hver deres hightech PC.. Ja de har nok en ordentlig røvfuld (sikkert mindst 25000 gb) ulovlige warezfiler. Det danske politi er dumme.. Men ikke så dumme...

Btw, i er godt nok intelligente når i vil finde den såkaldte muldvarp og smadre ham fuldstændig.. Det var da den mest rationelle løsning :[quote]..

FOLK KAN JO BARE LADE VÆRE MED AT DOWNLOADE ALT DET LORT!
Svar #1Tag DIG sammen!
Gæst
22-10-01 19:29
OBS!

Måske burde de personer der skal til et netparty bare lægge alt deres lort over på CD’er, formatere HDD og kun lægge lovlige spil etc. ind på den..?
Selvom der ikke var en muldvarp kunne politiet måske alligevel tænke sig selv at, der sidder 300 fedtede nørder (sorry : ) med hver deres hightech PC.. Ja de har nok en ordentlig røvfuld (sikkert mindst 25000 gb) ulovlige warezfiler. Det danske politi er dumme.. Men ikke så dumme...

Btw, i er godt nok intelligente når i vil finde den såkaldte muldvarp og smadre ham fuldstændig.. Det var da den mest rationelle løsning :..

FOLK KAN JO BARE LADE VÆRE MED AT DOWNLOADE ALT DET LORT!

Hmmm nu analyserer jeg lige din post...

Du siger at folk skal brænde alle deres ulovlige filer ud på cd'er og kun have lovligt installeret. Ifølge dit (i øvrigt geniale) slag på tasken har hver person 83,33 GB warez på sin computer, hvilket vil kræve brændning af 120 stk 700MB's cd'ere. Ville du selv være interesseret i det når der ikke findes præcedens for nogen form for razzia ved net parties?. Desuden vil jeg gerne påpege at politiet i allerhøjeste grad ikke er dumme som du skriver. De har bare visse retningslinjer at arbejde efter, også kaldet love, som de er nødt til at overholde. Disse love dikterer blandt andet hvorvidt en politimand kan indtrænge på privat område (læs: en pc) uden nogen form for beviser. Det danske retssamfund fungerer heldigvis stadigvæk efter princippet at man er uskyldig indtil det modsatte er bevist og det er endnu ikke blevet lovligt for betjente at konfiskere udstyr på indicier alene. Netop af denne grund var der muldvarpe tilstede, min ven.

Jeg synes det er fint at du tager afstand til piratkopiering ved at omtale det med det lidet flatterende ord "lort", men vil tillade mig at tvivle på hvorvidt du virkelig er så hellig som du lyder. Jeg kender ingen der ikke har en enkelt mp3, program eller spil som ikke er 100% lovligt på deres pc, men du er åbenbart en undtagelse.

Til sidst vil jeg gerne påpege at jeg ikke er stødt på nogle indlæg hvor der opfordres til at "finde den såkaldte muldvarp og smadre ham fuldstændig" som du så fint skriver det. Prøv en anden gang evt at skrive noget der har hold i virkeligheden...
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked