Send password
 Forum
 Ret profil
 Hitlist
 Besked system
 Opret profil
 Online Bruger

Næste Connect
Svar #0hvor muldvarpen var
|Synergy-Ferox|
22-10-01 14:20
jeg har fået af vide at han sad med en berbarcomputer og sad i den første ræke.
Svar #1Re: hvor muldvarpen var
Gæst
22-10-01 15:11

jeg håber han bliver fanget for ikke at der dukker sådan en "satan" op til CBN..

Ikke fordi jeg er bange men.. jeg tror ikke partyet er så sjovt fordi folk tør ikke sige en skid til noget og det ødelægger jo stæmningen uder sådan et fedt party
Svar #2Re: hvor muldvarpen var
Gæst
22-10-01 15:32
Sad der ikke 3!?

jeg håber han bliver fanget for ikke at der dukker sådan en "satan" op til CBN..

Ikke fordi jeg er bange men.. jeg tror ikke partyet er så sjovt fordi folk tør ikke sige en skid til noget og det ødelægger jo stæmningen uder sådan et fedt party
Svar #3Re: hvor muldvarpen var
Gæst
22-10-01 17:29
De 3 jeg har under mistanke sad alle ved samme type bærbare computer for enden af et bord uden nogen ved siden af dem. De sad på pladserne 225 241 og 242. På listen står der at de alle kommer fra noget der hedder network carnage men ingen af dem kommer fra samme by, lidt mærkeligt. Desuden er ingen af dem at finde på krak.dk...
Svar #4Re: hvor muldvarpen var
Gæst
22-10-01 18:19
vi har fundet dem, og de bor oppe ved Varde.
Svar #5Re: hvor muldvarpen var
Gæst
22-10-01 18:42
<<<<<<<<< Hvad sker der så nu??
Skal tæskeholdet ud efter dem eller hvad?
Der er jo tale om en ren "Bagbords-indianer" her... De stak os i ryggen...

Det går man da ikke bare ubemærket fra??!!

gør man??
Svar #6Re: hvor muldvarpen var
Gæst
22-10-01 19:31

hvor pålidelig er den kilde ?
Svar #7Re: hvor muldvarpen var
Gæst
22-10-01 19:39
vi har fundet dem, og de bor oppe ved Varde.<<<<<<<<< Hvad sker der så nu??
Skal tæskeholdet ud efter dem eller hvad?
Der er jo tale om en ren "Bagbords-indianer" her... De stak os i ryggen...

Det går man da ikke bare ubemærket fra??!!

gør man??

kan vi få nogle adresser ?

jeg kører gerne de par 100 kilometer for at banke lidt fornuft ind i de personer
Svar #8Re: hvor muldvarpen var
Gæst
22-10-01 20:42
jeg håber seriøst at deres navne og adresser bliver fundet og offentliggjort her på siden .... så bliver det deres problem
De 3 jeg har under mistanke sad alle ved samme type bærbare computer for enden af et bord uden nogen ved siden af dem. De sad på pladserne 225 241 og 242. På listen står der at de alle kommer fra noget der hedder network carnage men ingen af dem kommer fra samme by, lidt mærkeligt. Desuden er ingen af dem at finde på krak.dk...
Svar #9Re: hvor muldvarpen var
kronborg
22-10-01 23:43

I en post står der at 225 241 og 242 er stikkerene, jeg sad på plads nr... 244-247 mener jeg sammen med et par venner og tror ikke på det er dem da min ven sad og hentede film osv. under hele partiet lige ved siden af dem. Det er da meget mærkeligt han ikke blev taget hvis det var dem.

PS: er ikke sikker men det lydder lidt mærkeligt hvis det er dem og ud fra det i skriver lydder det ikke til i har en eneste god grund til at det skulle være dem...

jeg tror ikke at han har haft computer med til træffef, og hvis han har har han nok sidet meget tæt på de 3 der blev taget...

PS2: sad de 3 der blev taget ved siden af hinanden????????
Svar #10Re: hvor muldvarpen var
Gæst
23-10-01 15:28
Hey prøv lige at køle ned, dem der var med til partyet står svagt, men i kan tage kampen op sammen, blandt andet ved at melde at i kan ikke dømmes over en kam, de skal bevise hvad der lå på hver enkelt maskine og det skal være beviser der holder i retten og det er meget sjældent de gør det, jeg har selv været i retten da jeg var med det at fange onsindede hackere dder ødelagde firmanetværk og log filer er ikke nok...

prøv at få fat i en advokat der vil tage sagen for jer...
istedet for et tæske hold da det vil stille samtlige andre officelle computerpartys i Danmark i meget dårligt blandt med hensyn til tilskud og sponsorer.

jeg håber seriøst at deres navne og adresser bliver fundet og offentliggjort her på siden .... så bliver det deres problem De 3 jeg har under mistanke sad alle ved samme type bærbare computer for enden af et bord uden nogen ved siden af dem. De sad på pladserne 225 241 og 242. På listen står der at de alle kommer fra noget der hedder network carnage men ingen af dem kommer fra samme by, lidt mærkeligt. Desuden er ingen af dem at finde på krak.dk...
 Forum hovede oversigt  Forum oversigt  Besvar besked