![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Dårlig ting til til connect#12 |
| Gæst 21-10-01 18:18 | De var en ting der var dårligt ved connect#12 og det var at de franske hotdogs aldrig var varme nok, de var rent ud sagt kolde i bunden!!!! Det burde gøres bedre til næste gang. (Hvis der bliver en næste gang) |
| Svar #1 | Re: Dårlig ting til til connect#12 |
| Snowball 22-10-01 12:08 | De var en ting der var dårligt ved connect#12 og det var at de franske hotdogs aldrig var varme nok, de var rent ud sagt kolde i bunden!!!! Det må vi da se om der bliver, og så skal vi nok forsøge at gøre noget ved det.. |
| Svar #2 | Re: Dårlig ting til til connect#12 |
| The Baptizer 22-10-01 19:15 | De var en ting der var dårligt ved connect#12 og det var at de franske hotdogs aldrig var varme nok, de var rent ud sagt kolde i bunden!!!! Ja det var ikke ligefrem de bedste hotdogs, go hvor pizzaerne? Men lige nu vil være glad hvis der bare kommer et Connect mere, kolde hotdags eller ej |
| Svar #3 | Re: Dårlig ting til til connect#12 |
| Gæst 22-10-01 21:14 | De var en ting der var dårligt ved connect#12 og det var at de franske hotdogs aldrig var varme nok, de var rent ud sagt kolde i bunden!!!! LOL, det havde jeg glemt under alt det her fis med "men in black" synes nemmelig også at de hotdogs stank... smed min ud :(, pølsen smagte ikke godt og der var 1 kvadrat menter ketchup i den :(... Held og lykke meddem til næste connect for sådan en bliver der jo :) |
| Svar #4 | Re: Dårlig ting til til connect#12 |
| Gæst 23-10-01 22:21 | De var en ting der var dårligt ved connect#12 og det var at de franske hotdogs aldrig var varme nok, de var rent ud sagt kolde i bunden!!!! Jeg ved godt at de franske ikke var gennemvarmet, jeg var i kiosk crew. Jeg ved godt det er ærligt at vi fik solgt nogle der ikke var gennemvarmet. men sådanne pølser tager lang tid at lave på det apparat vi havde til det. Det skal selvfølgelig være anderledes til næste connect. Connect 12 Ruled, until the f...ed up guys showed up! Connect forever!! Good luck to the three guys who was busted. |
| Svar #5 | Re: Dårlig ting til til connect#12 |
| Gæst 24-10-01 12:18 | Fed musik/show det var fint, kan der ikke være i støre udvalg i maden??? der var kun Hotdog's og bagget(eller sådan noget) gerne lidt støre udvalg i maden. Gerne andet mad end noget man bare lige kan have i hånde! men igen (De åndsvage mennesker kom og ødelade det hele, men det var da sjovt så længe det var. |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |