![]() | ||
![]() | ||
Næste Connect
| Svar #0 | Nu må i lige!!! |
| Gæst 21-10-01 16:10 | Jeg tror det er de færeste der kan sige sig fri fra at have det mindste ulovligt på sin computer. Og hvis men begynder, at se alle crewernes computer i gennem. Tror jeg ikke på, at det de siger til Jyllandsposten passer. Med, at de kun har lovlig software. Og jeg fatter slet ikke hvorfor de lukker mulvapper ind! Jeg vil holde med i, at det ikke bare sker ved store netparty's. For det sker lige så meget ved små netparty's. Jeg synes bare, at connect Crew lade som om de er engler eller er det bare mig?? |
| Svar #1 | Re: Nu må i lige!!! |
| Gæst 21-10-01 16:32 | Jeg tror det er de færeste der kan sige sig fri fra at have det mindste ulovligt på sin computer. Og hvis men begynder, at se alle crewernes computer i gennem. Tror jeg ikke på, at det de siger til Jyllandsposten passer. Med, at de kun har lovlig software. Og jeg fatter slet ikke hvorfor de lukker mulvapper ind! Jeg vil holde med i, at det ikke bare sker ved store netparty's. For det sker lige så meget ved små netparty's. Jeg synes bare, at connect Crew lade som om de er engler eller er det bare mig?? Jeg vil lige sige en ting mere.. Det kan godt ske at warez er ulovligt men. Det er oxo ulovligt at køre for hurtigt.. men der er bøden kun 1/999999 del af hvad bøden er for ulovlig warez... Hvad er bøden for at have for falsket papire?? den kan umulig være lige så stor som den for at have 20 brændt cd'er.... Og det er f ufær! |
| Svar #2 | Re: Nu må i lige!!! |
| Gæst 21-10-01 16:35 | Jeg tror det er de færeste der kan sige sig fri fra at have det mindste ulovligt på sin computer. Og hvis men begynder, at se alle crewernes computer i gennem. Tror jeg ikke på, at det de siger til Jyllandsposten passer. Med, at de kun har lovlig software. Og jeg fatter slet ikke hvorfor de lukker mulvapper ind! Jeg vil holde med i, at det ikke bare sker ved store netparty's. For det sker lige så meget ved små netparty's. Jeg synes bare, at connect Crew lade som om de er engler eller er det bare mig?? Skal lige siges det software de siger de har licens på er til deres servere og compuclub's computere... Deres private computere er jo en anden sag |
| Svar #3 | Re: Nu må i lige!!! |
| Gæst 21-10-01 16:48 | Jeg tror det er de færeste der kan sige sig fri fra at have det mindste ulovligt på sin computer. Og hvis men begynder, at se alle crewernes computer i gennem. Tror jeg ikke på, at det de siger til Jyllandsposten passer. Med, at de kun har lovlig software. Og jeg fatter slet ikke hvorfor de lukker mulvapper ind! Jeg vil holde med i, at det ikke bare sker ved store netparty's. For det sker lige så meget ved små netparty's. Jeg synes bare, at connect Crew lade som om de er engler eller er det bare mig?? 1 soldier: var du der ?? nej... 2 plz luk sylten du er jo bare enu en lille grim dreng.... 3 klan plaza sutter den brede.... |
| Svar #4 | Re: Nu må i lige!!! |
| Gæst 21-10-01 17:09 | Jeg tror det er de færeste der kan sige sig fri fra at have det mindste ulovligt på sin computer. Og hvis men begynder, at se alle crewernes computer i gennem. Tror jeg ikke på, at det de siger til Jyllandsposten passer. Med, at de kun har lovlig software. Og jeg fatter slet ikke hvorfor de lukker mulvapper ind! Jeg vil holde med i, at det ikke bare sker ved store netparty's. For det sker lige så meget ved små netparty's. Jeg synes bare, at connect Crew lade som om de er engler eller er det bare mig?? Det er så rigtig nok.. men tror du på at connect bestyrelse ikke har noget ulovligt??? |
| Svar #5 | Re: Nu må i lige!!! |
| godfather 21-10-01 17:27 | Det er så rigtig nok.. men tror du på at connect bestyrelse ikke har noget ulovligt??? I denne sag er det temmelig ligegyldigt, for det vi er blevet beskyldt for er at være medvirkende til piratkopiering ved at stille netværk til rådighed. Som det er blevet sagt mange gange før, så er det, der ligger på folks egne computere deres eget problem. Alt, der er blevet brugt til at drive netværk og servere med har været lovligt, enten gennem gratislicenser (Linux osv) eller ved at vi har haft licens (fx til webserveren, der kørte Windows). |
| Svar #6 | Re: Nu må i lige!!! |
| Gæst 23-10-01 14:52 | Det er så rigtig nok.. men tror du på at connect bestyrelse ikke har noget ulovligt??? Jeg tror såmænd jeg vil lægge sag an imod 3com, cisco, ibm, teledanmark, aol, uni2, og en hel stak mere. Bare fordi de enten laver udstyr, der kan bruges til distribution, opbevaring eller stiller sådant udstyr til rådighed. Man kan sgu ikke stilles til ansvar for andre folks ugerninger, bare fordi man udlånte den hammer til naboen, han slog sin kone ihjel med. Hvor skulle man vide fra, at han ikke ville slå søm i et bræt? Fordi man stiller et netværk til rådighed - og er klar over at det kan misbruges - kan man da ikke stilles til ansvar for, hvad folk misbruger det til. |
| Svar #7 | Re: Nu må i lige!!! |
| Gæst 23-10-01 14:54 | Det er så rigtig nok.. men tror du på at connect bestyrelse ikke har noget ulovligt??? Anlæg sag mod AntiPirat folkene for trusler og økomisk afpresning! |
| Forum hovede oversigt Forum oversigt Besvar besked | |